AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Jeg var ferdig utdannet sykepleier nå før sommeren, og jeg aner virkelig ikke hva jeg vil jobbe med. Jeg vil jobbe på sykehus (for tenker det kanskje er mer lærerikt og spennende enn hjemmesykepleie), men jeg klarer ikke nattevakter i hjemmesykepleien slipper man jo natt og det er bedre betalt, men redd det kanskje er mindre lærerikt/færre prosedyrer og at alt kommer til å bare være rutinemessig. Jeg ser også for meg mye stell og tunge pasienter med dårlig tilrettelegging hjemme har dere noen tips til meg? Anonymkode: e2c83...044
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Hva har du tenkt å gjøre til høsten? Anonymkode: 54e61...6f4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Er natt i hjemmesykepleien. Ikke alle som går natt på sykehus eller i hjemmesykepleien. Hos oss har vi egne som går natt( hjemmesykepleie) og kjenner flere sykepleiere som har todelt turnus. Anonymkode: b61e0...1fd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Du utdanner deg til sykepleier åsså klarer du ikke nattevakter? Og vil ikke jobbe med tunge stell eller i hj.spl? gjennomtenkt..... Anonymkode: d969f...4d2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Det er jo mange som ikke jobber natt. Anonymkode: 1906e...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå