Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vurderer å leie ut et rom. Leiligheten ligger sentralt i Oslo, fire rom. Dele bad og kjøkken. Nyoppusset og fin leilighet. Får eget rom og mulighet for oppbevaring/hyller på et annet rom. Dele med 1. Hvor mye ville du betalt (inkludert strøm og internett)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs litt på størrelsen på rommet men ca 3000 kanskje

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg betalte 2700 for et lite romt sentralt i Oslo hvor jeg delte kjøkken med 5 - 6 stk, uten stue. Til sammenligning med det, synes jeg 3000 er billig. Jeg hadde derfor leid ut rommet til 3500 inkl. strøm.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke mer enn 3500? Jeg synes det er litt lite. Tenkte mer på å leie ut for 4500-5000 inkludert strøm og internett. Er det for mye? Rommet er ca 10-12 kvm.

Gjest Betty Boop
Skrevet
Ikke mer enn 3500? Jeg synes det er litt lite. Tenkte mer på å leie ut for 4500-5000 inkludert strøm og internett. Er det for mye? Rommet er ca 10-12 kvm.

Jeg betalte 5500 for en 30 m2 leilighet på Majorstua hvor jeg hadde eget bad og kjøkken - så jeg synes 4500-5000 høres veldig mye ut.

Skrevet

Det blir alt for mye å forvente opp mot 5000 for ett enste rom. Selv om du tar strøm og internett inkludert. Disse tingene koster tross alt ikke så mye at du kan rettferdigjøre en slik pris.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg hadde aldri betalt 4-5000 for ett rom.

Gjest Anonymous
Skrevet

mer en 3500+ det er et rom på 10-12 kvadrat. En skal dele det andre. Ikke f om jeg hadde betalt mer en 1400.

Da skulle jeg vert veldig i beita for husrom og har villet flyttet så snart jeg fikk noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Et rom i studentbolig koster rundt 3000. Da må man dele kjøkken og bad med ganske mange. Derfor tenker jeg at denne prisen kunne være ok. Hvis du tror du kan leie et rom i fin leilighet sentralt i Oslo til 1400,- tror jeg ikke du er særlig realistisk...

Gjest Anonymous
Skrevet

Om det ligger på vestkanten kan du kanskje ta 3500.

Hvis ikke må du nok ned i pris.

Det er tross alt mange som vil leie ut for tiden, så da kan man velge og vrake....

Skrevet

Jeg synes 3500 høres lite ut, spesielt når strøm og internett er inkludert. Jeg trodde prisnivået i Oslo var mye høyere.

Hvor mye har du i bokostnader inkl strøm, husleie og internett? Hva med å kreve halvparten av dette?

Du må jo også dele, og da er det viktig å finne en person du vil trives med, kanskje lurt å slå av litt på prisen for den riktige?

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle noen betale det du forventer så må rommet ligge på Karl johan og frkost inkludert i prisen. herregud det er et rom du snakker om.

jeg måtte stå mellom valget å bo ute på vinteren og ditt rom. Da hadde jeg tatt ditt rom,men jobba som f for å få meg noe annet.

Gjest utleier
Skrevet

Jeg har leid ut min splitter nye 2-roms leilighet i Oslo for kr 5000 (ekskludert strøm). Fikk i ettertid forespørsel om høyere husleie, men da hadde jeg allerede leid ut til leietakere som er super-megafornøyd med leiligheten.

Du kan prøve med 3000- 3500 kr. Mer enn det tror jeg du neppe får.

Gjest Anonymous
Skrevet

5000 for en toroms blir noe annet enn et rom i en leilighet. I din leilighet har de alt,men verre med et rom på 10 kvadrat

Gjest gjest1
Skrevet

Det at internett er med i prisen spiller ingen rolle. De fleste steder sentralt i Oslo kan du sitte med tråløstnetverkskort og kose deg på nett. Jeg ville betalt max 3000 kr

Skrevet

Jeg leide hybel på Grunerløkka på 10 kvm, delte bad, toalett og kjøkken med 12-14 andre, og betalte 3.800,- pr mnd. Men da leide jeg den rett før studiestart og var litt desp.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er leiers marked for tiden, så prisene er nok litt lavere enn for et par-tre år siden.

Synes over 4000 hørtes veldig mye ut for en såpass liten hybel, med mindre den har veldig god standard OG ligger veldig sentralt.

Har du 4500 til overs i måneden, kan du med dagens rente kjøpe en liten hybelleilighet.

Ville satset på 3500 og heller gått nedover hvis jeg ikke fikk napp.

Hvor ligger hybelen?

Gjest Anonymous
Skrevet

3 500 pluss strøm og internett, virker rimelig, hvis det er sentralt, så forsøk med det.

Gjest Belit
Skrevet

Enig med en del andre her, synes 3500, evt. noen hundrelapper mer, høres ut som en rimelig pris når det er inkludert strøm og internett (bør være bredbånd da, ikke noe hipt med modem eller ISDN for tiden).

Dersom du hadde tenkt 4500-5000 som du skriver her, så tror jeg du skal roe ned forhåpningene betraktelig,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...