Gå til innhold

Var Emily urimelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har sett på Friends

Var hun helt urimelig etter bryllupet?

Anonymkode: 6dfeb...6a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem det.

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke inntressert i diskutere serien, men SELVE sitausjonen.  En sitausjon som popper opp ved jevne mellomrom her på KG.

Derfor generell diskusjon. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste har gått videre siden den serien ble lagt ned.....

Anonymkode: b125e...dc7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror de fleste har gått videre siden den serien ble lagt ned.....

Anonymkode: b125e...dc7

Ok, men nå handlet ikke tråden om tv serien, men jeg kan jo se at brukere tror det nå som den har blitt flyttet  til tv og film.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det var hun ikke. Nå kan det tenkes Ross elsket henne, men man må fqktisk leve med feil navn ble sagt i den eneste wituasjonen det ikke er greit.

Har sagt feil navn selv, men da i en krangel.

Anonymkode: 467c3...c14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det var hun ikke. Nå kan det tenkes Ross elsket henne, men man må fqktisk leve med feil navn ble sagt i den eneste wituasjonen det ikke er greit.

Har sagt feil navn selv, men da i en krangel.

Anonymkode: 467c3...c14

ja, jeg synes ikke det hun krevde etterpå var urimmelig, idenne sitausjonen.

Skrevet

Ikke urimelig, bare veldig dum som ville gifte seg med en hun hadde kjent i typ 1 uke, og som bodde i USA. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Minitroll skrev:

Ikke urimelig, bare veldig dum som ville gifte seg med en hun hadde kjent i typ 1 uke, og som bodde i USA. 

De hadde vel kjent hverandre lengre,

Og det samme kan man si om Ross, men Ross var værre som tydeligvis ikke var ordenlig over Rachel-noe vi ser igjennom HELE serien.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, Emily var ikke urimelig. Jeg likte ikke Emily, men syns ikke hun gjorde noe galt. Ross sa feil navn, så hadde han tenkt til å dra på bryllupsreise med hun han så navnet til. Emily ønsket etter det at Ross ikke skulle ha noe som helst kontakt med Rachel, og det var helt på sin plass. Men, det med at han måtte flytte og få nye møbler ble litt over the top da.

Anonymkode: bdfc4...86f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hadde vel kjent hverandre lengre,

Og det samme kan man si om Ross, men Ross var værre som tydeligvis ikke var ordenlig over Rachel-noe vi ser igjennom HELE serien.

Ja, men Ross var seriemester i idiotiske giftemål og helt håpløst naiv som ikke forsto at det ikke går an å være bestevenn med en ex han har følelser for samtidig som han er gift. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Minitroll skrev:

Ja, men Ross var seriemester i idiotiske giftemål og helt håpløst naiv som ikke forsto at det ikke går an å være bestevenn med en ex han har følelser for samtidig som han er gift. 

Jeg synes det er greit min samboer er venner med exene sine (så lenge det forbigående kapitel og det ikke er noen følser fra begges sine sider).

Men å si feil navn, i bryllup eller i senga... Hell no.

• Liker 1
Skrevet

Hun var skikkelig urimelig. En kvitter seg ikke med gode venner når en gifter seg. Ekteskapet kan være kortvarig, men gode venner har man livet u.

Anonymkode: 3cf09...c96

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun var skikkelig urimelig. En kvitter seg ikke med gode venner når en gifter seg. Ekteskapet kan være kortvarig, men gode venner har man livet u.

Anonymkode: 3cf09...c96

Med mindre denne vennen er ditt livs ulykkelige kjærlighet... 

Anonymkode: 94690...c3e

• Liker 3
Gjest Solsmil
Skrevet

Vel, de var begge idioter. Eller, alle tre egentlig, hvis man også teller med Rachel. De hadde kjent hverandre svært kort tid, men for å slippe at Emily måtte pendle mellom USA og England, så mente ross at de kunne gifte seg, slik at hun kunne flytte til USA. Ikke en overraskende uttalelse fra Ross, sånn egentlig. Og Emily gikk med på det. Flytte fra jobb og alt hun kjenner, over Atlanterhavet, til en fyr hun har giftet seg med men som hun knapt nok kjenner, og som har et barn som ikke engang var invitert i bryllupet. Rachel ønsker ikke å være i bryllupet, men like før finner hun ut at hun elsker ross og må dra og fortelle han det.. :balltre: Det ender med at Ross sier feil navn ved alteret (!!), og ja, det er utilgivelig. Rachel på sin side burde aldri vært der. Kommer stormende inn i bryllupet til eksen sin for å fortelle han at hun elsker han. Og på toppen vurderer å gå opp dit siden han sa hennes navn. Når Emily da stikker av, bestemmer ross seg for å dra på bryllupsreisen med Rachel istedenfor! Så nei, jeg synes ikke Emily var urimelig. Naiv og dum ja, men ikke urimelig. Den største idioten var likevel ross. 

Skrevet

Jeg husker ikke lenger hva som skjedde, bare at Emily hadde min fulle støtte og forståelse.

Skrevet
38 minutter siden, Solsmil skrev:

Vel, de var begge idioter. Eller, alle tre egentlig, hvis man også teller med Rachel. De hadde kjent hverandre svært kort tid, men for å slippe at Emily måtte pendle mellom USA og England, så mente ross at de kunne gifte seg, slik at hun kunne flytte til USA. Ikke en overraskende uttalelse fra Ross, sånn egentlig. Og Emily gikk med på det. Flytte fra jobb og alt hun kjenner, over Atlanterhavet, til en fyr hun har giftet seg med men som hun knapt nok kjenner, og som har et barn som ikke engang var invitert i bryllupet. Rachel ønsker ikke å være i bryllupet, men like før finner hun ut at hun elsker ross og må dra og fortelle han det.. :balltre: Det ender med at Ross sier feil navn ved alteret (!!), og ja, det er utilgivelig. Rachel på sin side burde aldri vært der. Kommer stormende inn i bryllupet til eksen sin for å fortelle han at hun elsker han. Og på toppen vurderer å gå opp dit siden han sa hennes navn. Når Emily da stikker av, bestemmer ross seg for å dra på bryllupsreisen med Rachel istedenfor! Så nei, jeg synes ikke Emily var urimelig. Naiv og dum ja, men ikke urimelig. Den største idioten var likevel ross. 

Det var et langt svar på spørsmålet :)

Skrevet
On 8/9/2018 at 3:37 PM, AnonymBruker said:

Var ikke inntressert i diskutere serien, men SELVE sitausjonen.  En sitausjon som popper opp ved jevne mellomrom her på KG.

On 8/9/2018 at 3:48 PM, AnonymBruker said:

ja, jeg synes ikke det hun krevde etterpå var urimmelig, idenne sitausjonen.

Off topic og bare av nysgjerrighet. Uttaler du det ordet (situasjonen) på samme måte som du skriver det?

Anonymkode: 0b566...0d2

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Off topic og bare av nysgjerrighet. Uttaler du det ordet (situasjonen) på samme måte som du skriver det?

Anonymkode: 0b566...0d2

Søtt måte og å sifra at jeg ikke skriver det feil, og totalt unødvenig :)

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var et langt svar på spørsmålet :)

Visste ikke at det var maksbegrensninger på hvor mye man fikk lov å skrive

Anonymkode: e01d8...6a2

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...