Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Hvor lang tid før mensen er det normalt å få ømme pupper. Mine er ømme nå og jeg skal ikke ha mansen før om ei og ei halv uke ca. Synes det var litt tidlig. Begynner å bli redd for at det er noe alvorlig galt med meg. Har jo gått med mensensmærter siden forige mens også.. Har bestilt time til lege, men det er en stund til enda.
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Tror ikke jeg er det. Hadde vært koselig det, men tvilsomt egentlig. Er redd det kan være noe alvorlig jeg. Har vært så rar form i det siste. Skal bli godt å komme seg til legen.
Kristin S Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Jeg pleier å ha ømme pupper såpass lenge før..Men hvis du ikke pleier å ha det, så er det kanskje greit å få sjekket det! Utrolig mye rart med jentekropper..
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Off da. Skulle akkurat finne senga, men da jeg reiste meg, besvimte jeg faktisk
Gjest Chrizzy Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 :o Når skulle du til legen sa du? Blir jo bekymret her. Tror i alle fall det ikke er nå ille Kanskje ?
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Skal til legen i slutten av mnd, fikk ikke noe før det.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Ring legen i morgen og si at du svimte av i dag, og at du har vært dårlig lenge! De har hastetimer for sånne tilfeller. Ring tidlig på dagen. Ble litt redd for deg jeg også
Gjest Chrizzy Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Spiser du lite? Jernmangel kan gjøre en veldi svimmel? Men, om du tror at du kanskje er gravid så er det ikke lenge igjen til du kan ta en test da.Men besvime, nei jeg synes du skal ringe legen jeg!?
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Skal ringe å snakke med de. Det er jo ikke normalt å ha menssmærter i tre uker, sove hele tiden og plutselig svime av..
Gjest Chrizzy Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Altså, om du er veldi bekymret så kan du ringe legevakten bare for å prate med noen, kanskje de kan ordne en time tidlig i morgen?
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Tror ikke jeg er gravid men sjansen er jo der ettersom vi har ubeskyttet sex. Men tror jeg hadde "vist" det om jegvar det. Hopper i senga nå, håper jeg er mer opplagt i morgen. Takk for svar alle sammen
Gjest Chrizzy Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 De kommer helt sikkert til å ta en graviditets test, om du ikke har gjort det sjøl på forhånd. Håper du får de greit i natt, sove godt og sånn
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Nå kan jeg noen ganger bli øm i puppene opptil 2 uker før mensen. I yngre dager var det det første tegnet på at jeg var gravid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå