Gå til innhold

Forlovelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg og typen min som eg har våre saman med i 2 år og 6 mnd snakka for ca ett år sidan om å forlove oss når eg fylte 18 år. På den tida var me nyforelska. Nå er det ikkje lenge til min 18 års dag og eg veit at han ikkje har planlagt noe slikt til min bursdag. Han seier at han elsker meg og sånn og eg vil så gjerne tilbringe resten av mitt liv med han! Typen min er snart 26 år, har fast jobb og leilighet. Mitt spørsmål er om det blir for dumt at eg kjøper ringer og spør? Korleis trur dykke at kjærasten min vil reagere. Han har burdag rett etter meg og tenkte eg kunne høre om forlovelse på bursdagen hans, slik at han vil få ringen i gave.

Klem frå meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er du sikker på at du vil gifte deg med han da?

Hadde du vært 100 % sikker på at dere begge ville, hadde du sikkert ikke en gang lurt på om du skulle spørre han.....

Jeg var selv 18 år og utrolig forelsket for noen år siden :roll:

Vi var sammen i nesten 4 år, og hadde som dere snakket om å forlove oss når jeg var 18. ( han var også noen år eldre enn meg )

Nå i dag 9 år etter og med en hel DRØSS med erfaring seinere, vil jeg takke ALLE som frarådet meg til å ikke gjøre det!!!!!! :oops:

Gjør som du føler og lykke til med valget ditt!

Men jeg tror: hadde du vært helt sikker, ville du ikke spurt om dette....

Vent noen år du........ :rodme:

Hilsen en lykkelig mamma som er nygift med mannen i mitt liv!!!!!

Skrevet

Samme mannen som du var sammen med som 18 åring? (til gjest)

Jeg ville nok ha venta litt iallefall, du er jo fortsatt veldig ung.

Selv om det er han du kanskje ender opp med, så ikke ha hastverk.

Du kommer til å oppleve så mye fremover, husk, ekteskapet er ikke akkurat bare rosenrødt! :)

Og dere kan ha det veldig fint, også uten å ha papiret på at dere er gift!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Tullerusk.

Nei jeg er IKKE gift med han jeg var sammen med som 18 åring!

Og takk og lov for det!!!!! :hoho:

Kom kansje litt uklart ut det jeg mente, men det var derfor jeg synes hun burde vente med å forlove/ gifte seg.

Du vet mye kan forandre seg :ler:

Jeg trodde vel ikke det når jeg selv var midt oppi det , men med årene har det kommet inn mer vett mellom ørene ja :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...