Gå til innhold

Tilbakemelding på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør en det? Når et salg har gått bra og en vil gi positiv tilbakemelding.
Jeg ser at mange har gjort dette, men finner ikke ut hvordan. Noen som kan hjelpe meg? :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvordan gjør en det? Når et salg har gått bra og en vil gi positiv tilbakemelding.
Jeg ser at mange har gjort dette, men finner ikke ut hvordan. Noen som kan hjelpe meg? :klo: 

Er tricky. Hvis jeg som selger har solgt noe til en kjøper og kjøper har mottat varen. Så kan ikke kjøper gi tilbakemelding FØR selger har gitt KJØPEREN  tilbakemelding. 

Det er helt på trynet men slik er det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Det var da bakvendt og da blir det altså ikke noe av tilbakemeldingen...såvidt jeg kan skjønne. :klo: 
Finner ingen plass å si ifra om dette på finn heller. Er det ikke meningen at vi som brukere skal kunne ha
en dialog og tipse om forbedringsmuligheter? *fnys* :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oddy skrev:

Er tricky. Hvis jeg som selger har solgt noe til en kjøper og kjøper har mottat varen. Så kan ikke kjøper gi tilbakemelding FØR selger har gitt KJØPEREN  tilbakemelding. 

Det er helt på trynet men slik er det 😂

:klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Winza skrev:

:klo: 

..hvis du kjøper noe av noen så må den personen først gi deg tilbakemelding (antall stjerner) før du kan gi kjøperen tilbakemelding 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Oddy skrev:

..hvis du kjøper noe av noen så må den personen først gi deg tilbakemelding (antall stjerner) før du kan gi kjøperen tilbakemelding 

Jeg har såvidt fått tilbakemeldinger :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...