Stump Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Hvorfor syntes mange jenter at anal er så sykt digg. Og hva gjør at de kommer lettere av anal en vaginal sex ? Det er veldig rart for dette gjelder nesten alle jenter. Også er det så mange som sier at de syntes det er "Vondt" men nyter det. Hvorfor lyver så mange om det ?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Menn har p-punkt i rumpa, det har ikke kvinner. Vi har g-punkt i vagina, og klitoris øverst i sprekken, nedenfor venusberget. Det er ikke «normalt» å ha analsex. Det er ikke naturlig for mennesker. Anonymkode: ee70f...57c 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Menn har p-punkt i rumpa, det har ikke kvinner. Vi har g-punkt i vagina, og klitoris øverst i sprekken, nedenfor venusberget. Det er ikke «normalt» å ha analsex. Det er ikke naturlig for mennesker. Anonymkode: ee70f...57c Det er like 《normalt》å ha analsex som oral Anonymkode: 0b653...9d9 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Når de er så vide i fitta så er det naturlig at de kjenner mer i rumpa. Mange kvinner er ganske vide og det er vanskelig å kjenne noen ting, det er fordi de har mye sex og det utvider fitta. Jeg liker å ta damer i rumpa. Tror de liker det også, eller som straff for at de er vide i fitta Anonymkode: b68e5...bce 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når de er så vide i fitta så er det naturlig at de kjenner mer i rumpa. Mange kvinner er ganske vide og det er vanskelig å kjenne noen ting, det er fordi de har mye sex og det utvider fitta. Jeg liker å ta damer i rumpa. Tror de liker det også, eller som straff for at de er vide i fitta Anonymkode: b68e5...bce Nettopp. Anonymkode: 6e1ca...fbc
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 51 minutter siden, AnonymBruker said: Når de er så vide i fitta så er det naturlig at de kjenner mer i rumpa. Mange kvinner er ganske vide og det er vanskelig å kjenne noen ting, det er fordi de har mye sex og det utvider fitta. Jeg liker å ta damer i rumpa. Tror de liker det også, eller som straff for at de er vide i fitta Anonymkode: b68e5...bce Nonsens. Rumpa har enormt med nerver, og klarer jenta å nyte stimulien der (handler i stor grad om mental innstilling), så opplever mange at orgasmen lettere kommer når man inkluderer analstimuli. Det samme gjelder menn. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er like 《normalt》å ha analsex som oral Anonymkode: 0b653...9d9 Oral har ikke noe med e-coli og avføring å gjøre. Oral sex, har jeg ikke noe i mot. Oral og vaginal er ikke vondt. Og det er mer normalt å ha oral og Vaginal sex. Dessuten er du klar over, at HIV smitter lettere via anal sex, enn vaginal sex? Det er faktisk tilfellet. Anonymkode: ee70f...57c 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Nonsens. Rumpa har enormt med nerver, og klarer jenta å nyte stimulien der (handler i stor grad om mental innstilling), så opplever mange at orgasmen lettere kommer når man inkluderer analstimuli. Det samme gjelder menn. Bortsett fra at menn har p-punkt i rumpa. Det har ikke kvinner. Og de aller fleste kvinner trenger klitoris stimuli, for å komme. Anonymkode: ee70f...57c 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oral har ikke noe med e-coli og avføring å gjøre. Oral sex, har jeg ikke noe i mot. Oral og vaginal er ikke vondt. Og det er mer normalt å ha oral og Vaginal sex. Dessuten er du klar over, at HIV smitter lettere via anal sex, enn vaginal sex? Det er faktisk tilfellet. Anonymkode: ee70f...57c Rimming er faktisk oral sex og det har med rumpa å gjøre. Anonymkode: b68e5...bce 2
Arabella Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn har p-punkt i rumpa, det har ikke kvinner. Vi har g-punkt i vagina, og klitoris øverst i sprekken, nedenfor venusberget. Det er ikke «normalt» å ha analsex. Det er ikke naturlig for mennesker. Anonymkode: ee70f...57c Hva er p-punkt? Menn har hverken p eller andre bokstaver i anus. Det som skjer, er at prostata blir stimulert ved anusmassasje.
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bortsett fra at menn har p-punkt i rumpa. Det har ikke kvinner. Og de aller fleste kvinner trenger klitoris stimuli, for å komme. Anonymkode: ee70f...57c Derfor jeg skrev 'inkluderer analstimuli'. Det er ikke så alt for mange som får rene analorgasmer, selv om de finnes. Uansett, både menn og kvinner vil ha står nytelse av stimulering bak (så lenge man gjør det riktig og man er mottagelig for det). Du trenger overhodet ikke gå så dypt at du stimulerer prostata for at menn skal få nytelse. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rimming er faktisk oral sex og det har med rumpa å gjøre. Anonymkode: b68e5...bce Men rimming er ikke et must. Ingen jeg har hatt sex med, har vært i nærheten av å foreslå analsex og rimming. Da får det meg til å tenke hvor «normalt», er det egentlig? Anonymkode: ee70f...57c 2
Gjest Alterego666 Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men rimming er ikke et must. Ingen jeg har hatt sex med, har vært i nærheten av å foreslå analsex og rimming. Da får det meg til å tenke hvor «normalt», er det egentlig? Anonymkode: ee70f...57c Det er normalt for de det er normalt for. Du tenker kanskje på hvor vanlig det er? Jeg er sikker på at google hjelper deg med statistikken dersom dette er viktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 6 hours ago, Stump said: Hvorfor syntes mange jenter at anal er så sykt digg. Og hva gjør at de kommer lettere av anal en vaginal sex ? Det er veldig rart for dette gjelder nesten alle jenter. Også er det så mange som sier at de syntes det er "Vondt" men nyter det. Hvorfor lyver så mange om det ? Dette gjelder nesten alle jenter? Har du erfaring med "nesten alle jenter"? Sier de det gjør vodt så gjør det vondt. Hvorfor skulle jenter lyve om det? 3 hours ago, AnonymBruker said: Når de er så vide i fitta så er det naturlig at de kjenner mer i rumpa. Mange kvinner er ganske vide og det er vanskelig å kjenne noen ting, det er fordi de har mye sex og det utvider fitta. Jeg liker å ta damer i rumpa. Tror de liker det også, eller som straff for at de er vide i fitta. Anonymkode: b68e5...bce Du vet visst ikke mye om kvinners anatomi. Du er ikke helt god. Anonymkode: fc87c...d42 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men rimming er ikke et must. Ingen jeg har hatt sex med, har vært i nærheten av å foreslå analsex og rimming. Da får det meg til å tenke hvor «normalt», er det egentlig? Anonymkode: ee70f...57c "Vanlig" oralsex burde heller ikke være et must. Anonymkode: 6f097...973
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #16 Skrevet 9. august 2018 Jeg er mann, og synes det er merkelig at så mange damer her mener at analsex er unormalt, når så mange av de jeg har hatt sex med faktisk har tatt initiativ til det selv. Er det slik at de mest negative er mest høylytte her, eller har mine sexpartnere vært unntaket fra hovedregelen? Anonymkode: 7dbb7...61d 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er mann, og synes det er merkelig at så mange damer her mener at analsex er unormalt, når så mange av de jeg har hatt sex med faktisk har tatt initiativ til det selv. Er det slik at de mest negative er mest høylytte her, eller har mine sexpartnere vært unntaket fra hovedregelen? Anonymkode: 7dbb7...61d Hva er merkelig med at damer her mener at analsex er unormalt? Analen er der for å drite med. Skjønner ikke poenget med å rote i møkk. Mange grisete folk her. Anonymkode: 34f9f...6bd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Oral har ikke noe med e-coli og avføring å gjøre. Oral sex, har jeg ikke noe i mot. Oral og vaginal er ikke vondt. Og det er mer normalt å ha oral og Vaginal sex. Dessuten er du klar over, at HIV smitter lettere via anal sex, enn vaginal sex? Det er faktisk tilfellet. Anonymkode: ee70f...57c Alle kjønnsykdommer smitter lettere ved anal Anonymkode: 34f9f...6bd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #19 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle kjønnsykdommer smitter lettere ved anal Anonymkode: 34f9f...6bd Men kjønnssykdommer smitter ikke om man ikke er syk i utgangspunktet. Anonymkode: 699a2...90a 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #20 Skrevet 10. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Men kjønnssykdommer smitter ikke om man ikke er syk i utgangspunktet. Anonymkode: 699a2...90a Det hadde vært en enkel verden å leve i, ingen er syke i utgangspunktet. Og alle bruker kondom og alle sjekker seg til legen. Naiviteten lenge leve. Anonymkode: 34f9f...6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå