AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Deilige, salte og ostete nachochips med ostesaus, ost på toppen og masse deilig salat med masse deilig dressing! Har så lyst på nachos at jeg er villig til å rive noen i stykker for å få det! Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så ekstremt cravings for nachos, men argh! Jeg sitter her og ser på deilig nachos på jobben og Jeg MÅ ha!!Anonymkode: 200ab...572 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Da er det bare en ting å gjøre, lag deg nachos til middag i dag Anonymkode: c72df...621
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Nachos inneholder ikke olje som mange tror. Nachos er stekt i tårene fra de barna som jobber på nachos fabrikkene. Ikke spør meg om hva "osten" er laget av. Anonymkode: 04be3...3a6
DonutEater Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 På 9.8.2018 den 13.11, AnonymBruker skrev: Deilige, salte og ostete nachochips med ostesaus, ost på toppen og masse deilig salat med masse deilig dressing! Har så lyst på nachos at jeg er villig til å rive noen i stykker for å få det! Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så ekstremt cravings for nachos, men argh! Jeg sitter her og ser på deilig nachos på jobben og Jeg MÅ ha!! Anonymkode: 200ab...572 Dette forklarer saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå