Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg barberte alle hårene mine i en alder av bare 12 år da det var noen som konstant fortalte meg at jeg hadde så mye hår. Jeg hadde da kanskje mye (egentlig normal mengde) og veldig lyse hår som folk flest har. Men etter jeg barberte meg var hårene som kom ut mørkere. Jeg har klart å spare ut håret på store deler av kroppen så det har blitt ganske greit, litt mørkere noen plasser enn før men jeg kan leve med det, det er i alle fall ikke stivt. Men på armene mine, altså fra albuene og ned til fingrene så vokser det bare ut mørke, stive hår. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få tilbake de lyse ikke stive hårene mine? Er så frustrerendes og må barbere hver dag, og uansett om det er nybarbert så stikker det, og kjæresten synes til og med det er ubehagelig å kose meg pga det. Hadde blitt utrolig glad om noen har noen tips til hvordan jeg kan få det fint igjen, det gikk jo på overarmene, men det er kanskje fordi jeg har gjort det så lenge på resten av armene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok ikke. Men istedet for å barbere burde du vokse. 

Anonymkode: 8541d...7c4

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok ikke. Men istedet for å barbere burde du vokse. 

Anonymkode: 8541d...7c4

Så jeg vil altså bli nødt til å fjerne det permanent? Tenkte siden det kom tilbake som vanlig på overarmene 🙄 jeg barberte meg i mange år der også før jeg lot det gro ut igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...