Gå til innhold

"Liker du å bli tatt hardt bakfra?"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt bakoversveis av hva gutter på Tinder klarer å lire av seg av førstegangsmelding.  Tenk om menn skulle gått bort til damer og sagt slike ting i virkeligheten? Hadde tatt seg dårlig ut, så hvorfor gjør dem det på datingapper? Får så fnatt at jeg vet ikke hva jeg skal svare på sånt.

Anonymkode: 6eb71...7dd

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 31ab3...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Håpløs førstemelding. Men nå er jo tinder en app for ons og ikke nødvendigvis forhold. 

Anonymkode: 72d4e...c43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg denne som oppfølgingsmelding: "Hadde ikke gjort noe å slengt deg på magen og hammret løs."

Hva feiler det menn???

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i rumpa

Anonymkode: 4a8e3...971

Skrevet

De gjør det, fordi det sjelden får konsekvenser. Online seksuell trakassering blir aldri anmeldt, fordi det er jo så uskyldig.
Vi kvinner gjør sjelden annet en å blokke folk som skriver sånn. 

De tenker ikke over at samtykke er en ting, også online. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men sier jo slikt på byen også :|. Kanskje ikke edru, men likevel. Det verste er de som bare sender dickpicks.

Anonymkode: ddecb...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Det er rett å slett grusomt. Gutter er noen kåte jævler. 

Anonymkode: b37f6...0f4

Skrevet
17 minutter siden, SlemUlv skrev:

De gjør det, fordi det sjelden får konsekvenser. Online seksuell trakassering blir aldri anmeldt, fordi det er jo så uskyldig.
Vi kvinner gjør sjelden annet en å blokke folk som skriver sånn. 

De tenker ikke over at samtykke er en ting, også online. 

Konsekvensen er jo at du blir foraktet, avvist og blokkert. Og tillegg skriver den fornærmede en tråd på kvinneguiden om hvor ekkel og motbydelig du er.

Hvilken sjelden konsekvens tenkte du på? Noe med politiet og rettvesenet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er rett å slett grusomt. Gutter er noen kåte jævler. 

Anonymkode: b37f6...0f4

Vel.....Jeg vet om noen kvinnfolk som er minst like ille i en viss Vestfold by .Ikke bare er dem ille ,men dem tar hva som helst ;) 

Anonymkode: a73cc...0c4

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt bakoversveis av hva gutter på Tinder klarer å lire av seg av førstegangsmelding.  Tenk om menn skulle gått bort til damer og sagt slike ting i virkeligheten? Hadde tatt seg dårlig ut, så hvorfor gjør dem det på datingapper? Får så fnatt at jeg vet ikke hva jeg skal svare på sånt.

Så ekkelt. Enkelte har vel ikke vettet med seg. Jeg ville svart "Liker du å få ekle meldinger fra fremmede?"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv fått varianten «du ser ut som noen som liker å bli tatt hardt bakfra» :dry:

dette på sukker og ikke tinder da. Men :dry::dry:

Anonymkode: ff19a...d74

AnonymBruker
Skrevet

Seff 👍

Kjell 57 år

Anonymkode: 03349...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Menn som skriver dette har garantert ikke stor. De med stor vet det at det å pumpe på ikke fungerer. Så hvis de skriver slikt vet du at mannen er idiot, og underforstått er en med lite utstyr, altså lite egnet til ONS.

Anonymkode: 073be...220

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde svart: «Ja, men ikke av en med så liten pikk som deg»

Anonymkode: 78fb8...0b2

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva du måtte mene, er det jo et legitimt spørsmål? Liker du det, ja eller nei? Ser ikke hva problemet er?

Anonymkode: 59d22...03e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hva slags profiler noen av dere jenter har, og hvem dere sveiper til høyre på.

Jeg har selv aldri fått noen slike meldinger på Tinder noensinne (jente, 28). 

Anonymkode: 1acdd...2dd

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva du måtte mene, er det jo et legitimt spørsmål? Liker du det, ja eller nei? Ser ikke hva problemet er?

Legitimt spørsmål fra hvem som helst?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan godt snakke om hva jeg liker i senga, men ikke med folk jeg akkurat har møtt. Fremmede har ikke noe med mitt privatliv. Er litt det som er poenget her. Man viser at man har null sosiale antenner. Og en person med null sosiale antenner vil man ikke gi privat informasjon til. Man vet aldri hva de kan finne på og man kan ikke stole på dem.

Anonymkode: 5b666...e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva feiler det menn???

Var nettopp på butikken, en dame skjelte ut personen som jobba i kassa..uten grunn. HVA FEILER DET KVINNER?

Det finnes like mange gale menn som kvinner. 

Anonymkode: 72d4e...c43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...