AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Hva mener du? Hvis du er ufotogen men veldig pen i virkeligheten er jo det best med tanke på at ingen får sjokk når de ser deg i virkeligheten. Så du blir som en positiv overraskelse. Men.. Er du fotogen vil de huske deg etter du er død som veldig pen. Er du ufotogen vil jo folk etter din død synes du var stygg og kanskje det er der oldebarnet arvet de stygge øynene.. Anonymkode: e5132...2f9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Ingen av delene Anonymkode: 32ad9...378
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Min datter er nydelig, sikkert litt upartisk, men hun er er pent barn. Hun er derimot svært lite fotogen. Helt fra barnehagen av, har det vært svært dårlige bilder. Hun er ikke enebarn, men det er kun hun som er så ekstremt lite fotogen. Lurer på hvorfor det er slik. Anonymkode: 57ddd...bea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Det er jo mye bedre å være pen i virkeligheten og mindre fotogen enn omvendt. Hjelper liksom ikke så mye at man ser pen ut på bilder dersom man ikke gjør det i virkeligheten.. Anonymkode: d1060...4f4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Jeg ser ut som en padde på bilder, glere har hintet om det og jeg er klar over det selv. En fyr fant meg på Facebook og ville ha en date, han mumlet "wow" for seg selv når jeg kom inn døra, da smilte jeg bare. Anonymkode: e1f86...31a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Jeg ville heller vært penere på bilder. Er litt lei av å alltid få høre hvor mye penere jeg er IRL, blir til at jeg hater å bli avbildet og dermed går glipp av minner. En gang på ferie viste jeg bilde av meg selv til noen og sa det var søsteren min, og de svarte at jeg var den pene av oss to, så lite ligner jeg på meg selv på bilder 😛 Anonymkode: 62471...e54
powpow Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Mye bedre å være penere i virkeligheten enn på bilder, enn motsatt. Lite som er kleinere enn å se noen legge ut selfie der alt er redigert og man ser "perfekt" ut. Så lenge man smiler ekte på bilder er man fin uansett, synes jeg
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 pen på bilder err kanskje det beste i disse instagram tider. Det er flere som ser deg der enn irl. Anonymkode: 1a112...18e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener du? Hvis du er ufotogen men veldig pen i virkeligheten er jo det best med tanke på at ingen får sjokk når de ser deg i virkeligheten. Så du blir som en positiv overraskelse. Men.. Er du fotogen vil de huske deg etter du er død som veldig pen. Er du ufotogen vil jo folk etter din død synes du var stygg og kanskje det er der oldebarnet arvet de stygge øynene.. Anonymkode: e5132...2f9 lol. oppsøk psykolog Anonymkode: 46f4b...016
Gjest Balo2 Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Hvis du er ufotogen men veldig pen i virkeligheten er jo det best med tanke på at ingen får sjokk når de ser deg i virkeligheten. Så du blir som en positiv overraskelse. Men.. Er du fotogen vil de huske deg etter du er død som veldig pen. Er du ufotogen vil jo folk etter din død synes du var stygg og kanskje det er der oldebarnet arvet de stygge øynene.. Anonymkode: e5132...2f9 Hvis man dveler for mye ved slike tanker, er det stor sjanse for at man ikke blir husket i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå