Gå til innhold

Spiller det noen rolle hva jeg skriver til kjekke menn på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det i bunn og grunn kun utseendet som teller? Dette gjelder oppegående, normalt kjekke menn i øvre del av «skalaen» som jeg har matchet med. Jeg liker ikke egentlig å snakke om skala, men etter å ha lest her inne (blant annet) har jeg forstått at det finnes. 

Nå har jeg matchet med en jeg ser jeg har mange felles interesser med og som jeg synes ser bra ut. Da regner jeg med andre damer også synes det og at han får mange henvendelser. Usikker på om jeg skal prøve å skrive noe originalt og fange oppmerksomheten hans med det eller om det bare blir overflødig/snålt fordi han uansett bare svarer hvis han synes jeg er skikkelig fin ☹️

Innspill? Er så lei av Tinder og klar for å slette hele appen!

Anonymkode: 17263...ccc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpningen har nok ikke mye å si, nei. Bare ikke vær sånn påtatt snål prøver å være morsom fordi jeg er usikker-jente. Det er det verste jeg vet. Men nå er det ikke meg du skal skrive til da. Kanskje noen liker det også.

Anonymkode: 017a7...c3b

Skrevet

Dersom han tilhører topp 20 % menn brakka kan han velge å vrake blant hundrevis av damer. Har du ikke utseende med deg kan det bli vanskelig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, begge to. Han er nok i øvre 20 %, ja. Selv er jeg nok opp mot 8 på en normalt god dag (og bildene), men vet jo at det sikkert er en drøss med smellvakre damer der som ser enda bedre ut ☹️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, begge to. Han er nok i øvre 20 %, ja. Selv er jeg nok opp mot 8 på en normalt god dag (og bildene), men vet jo at det sikkert er en drøss med smellvakre damer der som ser enda bedre ut ☹️

Det er det sikkert, men langt fra sikkert at han kommer i kontakt med dem. Kjør på og ikke tenk så mye over det hvis det ikke klaffer.

Anonymkode: 017a7...c3b

Skrevet

Jeg tror det spiller noen rolle hva man skriver til folk uansett. For uansett hvor pen man er, så gjelder det å skille seg ut. Jeg husker en gang for lenge siden jeg skrev til en ekstremt kjekk fyr. Han var minst en 9er og jeg følte meg selv som en treer i forhold til han. Jeg skrev noe morsomt, og han svarte, og vi fikk faktisk en veldig god dialog. Alle venninnene mine ble helt sjokkerte over at en fyr som han var interessert i møte meg, fordi det ville han veldig gjerne. Han så alle bildene mine på Facebook, og vi pratet sammen på telefon, men greia var at jeg aldri turte å møte han, fordi jeg var redd for at jeg aldri ville nå opp til han, være bra nok og at han var altfor kjekk for meg. Ikke sikkert det ville blitt oss noensinne, men jeg angrer bittert for at jeg ikke møtte han. 

Skrevet
5 timer siden, frubaluba skrev:

Jeg tror det spiller noen rolle hva man skriver til folk uansett. For uansett hvor pen man er, så gjelder det å skille seg ut. Jeg husker en gang for lenge siden jeg skrev til en ekstremt kjekk fyr. Han var minst en 9er og jeg følte meg selv som en treer i forhold til han. Jeg skrev noe morsomt, og han svarte, og vi fikk faktisk en veldig god dialog. Alle venninnene mine ble helt sjokkerte over at en fyr som han var interessert i møte meg, fordi det ville han veldig gjerne. Han så alle bildene mine på Facebook, og vi pratet sammen på telefon, men greia var at jeg aldri turte å møte han, fordi jeg var redd for at jeg aldri ville nå opp til han, være bra nok og at han var altfor kjekk for meg. Ikke sikkert det ville blitt oss noensinne, men jeg angrer bittert for at jeg ikke møtte han. 

?!?! ja det vil jeg tro du angrer på. Det var en veldig rar beslutning. Betyr det at du kun fokuserer på utseendet siden du trodde han ikke ville like deg? Selv om han hadde sett bilder og dere hadde en god tone? Utstråling og det å være på nett er veldig mye viktigere enn utseendet. Håper du tar sjansen neste gang. :)

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Selvfølgelig har det noe å si. Jeg har snakket med noen som vil møtes med en gang før man har skrevet noe til hverandre omtrent, men jeg vil jo gjerne vite noen ting om damen før jeg går på date. Jeg synes det er greit å vite at man har nok ting å bygge på slik at det faktisk har noe for seg å møte hverandre. Folk er forskjellige her, men det viktigste for meg er egentlig at damen virker oppegående i begynnelsen. Jeg vil uansett ikke ligge så mye i relasjonen før jeg har vært med damen og sett at ting klaffer. Jeg synes ikke du trenger å være så opphengt i å virke original osv. Kom deg på date først, og da det derfra. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
1 hour ago, McMary said:

?!?! ja det vil jeg tro du angrer på. Det var en veldig rar beslutning. Betyr det at du kun fokuserer på utseendet siden du trodde han ikke ville like deg? Selv om han hadde sett bilder og dere hadde en god tone? Utstråling og det å være på nett er veldig mye viktigere enn utseendet. Håper du tar sjansen neste gang. :)

Jeg var redd og hadde dårlig selvbilde, og tenkte at jeg aldri hadde sjans i havet. Og skjønte ikke hvorfor han kunne like meg.Så jeg feiget ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...