Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det er blitt en veldig vanlig trend, og jeg hater det.

Spesielt godt voksne velfødde galter av noen menn, som går i kortbukser og barbent i sandaler. Det er noe av det teiteste, ekleste, irriterende jeg ser. Æsj..
Hadde ikke gått rundt sånn selv om jeg fikk millioner tror jeg, ville følt meg som en vemmelig latterlig idiot. Fatter ikke hvordan de får seg til det.

Anonymkode: d72da...4a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, menn må vel også få kle av seg når det er varmt.

Anonymkode: a341c...fcc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skal de ha sokker i sandalene da, liksom?!? Det er jo enda verre..!

Anonymkode: 923e4...765

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal de ha sokker i sandalene da, liksom?!? Det er jo enda verre..!

Hvordan er det verre? Det skjønner jeg ikke. Da er det hvertfall litt anstendighet. Hvorfor skal vi være nødt til å se på vemmelige mannfolk føtter. Kvinner syns sikkert ofte det er helt ok da, det er jo feminismens påvirkning som nok har skapt aksept for denne trenden.
Ser jeg sånne mannfolk som går rundt sånn i matbutikken vil jeg spy. Fikk noen helt oppi meg i går når jeg sto ved brødene. Måtte bare trekke meg unna.

Skrevet

Jøss. Menn må da få gå i kortbukser og uten sokker i sandaler. 

Må innrømme jeg har sett en eneste mann uten sokker i sommer hvor jeg tenkte: aj da.. For mannen hadde nok ikke klippet tånegler på denne siden av jul og vasket disse igjen var visst ikke prio.

Men ellers: kortbukser  og bare ben i sandaler er tipp topp på menn.

Anonymkode: aebcb...13b

Gjest Rocka69
Skrevet
På ‎09‎.‎08‎.‎2018 den 6.52, AnonymBruker skrev:

Spesielt godt voksne velfødde galter av noen menn, som går i kortbukser og barbent i sandaler. Det er noe av det teiteste, ekleste, irriterende jeg ser. Æsj..
Hadde ikke gått rundt sånn selv om jeg fikk millioner tror jeg, ville følt meg som en vemmelig latterlig idiot. Fatter ikke hvordan de får seg til det.

Vel tror du trenger å flytte til et arabisk land, Antarktis, nordlige Sibir, Svalbard, nordlige Canada eller det nordlige Alaska. Da vil du unngå å se menn i shorts og sandaler. I noen arabiske land kan du for så vidt seg menn i shorts og i hvertfall sandaler. Så jeg ville ha satset på Antarktis, Sibir, Svalbard, det nordlige Canada eller Alaska. Da disse stedene er såpass kalde at man må gå med vinterklær på sommeren og polarklær/pels/tykt skinn om vinteren for å overleve. Vel tror ikke det er noen trend som har startet de siste årene, men faktisk i begynnelsen av 1900-tallet! Så hvor har du vært de siste 100årene? Jeg bare lurer, men du får enten akseptere dette eller flytte til evig polare strøk

Skrevet
1 time siden, Stella Rose skrev:

God bedring TS :troest:

:klaske:

Anonymkode: 91f5a...1f1

Skrevet

Shorts mener du?

Om det er det det er snakk om ser jeg ikke problemet. Det finnes viktigere ting for meg å bekymre meg over

Skrevet

Kropp er ekkelt. 

Anonymkode: 37aa9...2a0

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
On 8/9/2018 at 6:52 AM, AnonymBruker said:

Virker som om du har en galte med sandaler og shorts fetisj siden det opptar deg såpass mye. Du er rett og slett i skapet, slik som homofobe senatorer i USA som blir tatt på fersken. Synes du burde sjekke opp en av disse mennene, også kan de ta deg skikkelig som galten tar purka i grisebingen. 

Skrevet
På 9.8.2018 den 7.03, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det verre? Det skjønner jeg ikke. Da er det hvertfall litt anstendighet. Hvorfor skal vi være nødt til å se på vemmelige mannfolk føtter. Kvinner syns sikkert ofte det er helt ok da, det er jo feminismens påvirkning som nok har skapt aksept for denne trenden.
Ser jeg sånne mannfolk som går rundt sånn i matbutikken vil jeg spy. Fikk noen helt oppi meg i går når jeg sto ved brødene. Måtte bare trekke meg unna.

Du er en sånn en, ja.

Skrevet

Går i det jeg vil, liker du det ikke kan du se en annen vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...