Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som går eller har gått BI?:) Er så usikker på hvilken bachelor jeg skal velge, er så mye forskjellig. Er det lurt å velge eiendomsmegling eller er det smartere å heller velge kun økad, finans ol?

Anonymkode: 24ef1...e73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vanskelig å svare på uten å vite mer om hva du syns er interessant, og evnene dine. liker du å jobbe med tall? øk.adm er jo en bred utdannelse, men eiendomsmegler er litt mer innskrenket hvor du kan søke jobber. liker du å jobbe med mennesker, og salg?

det er mye å ta stilling til/analysere før en velger retning. du bør kontakte studierådgiver på bi.

er tross alt så dyrt med skolepenger at det er kjipt med 1-2 år ekstra hvis man velger feil😌

Anonymkode: a6857...c47

AnonymBruker
Skrevet

Ville sjekket jobbmulighetene. Ikke lett å få jobb med bachelor innen dette har jeg skjønt..

Anonymkode: 1b211...195

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

vanskelig å svare på uten å vite mer om hva du syns er interessant, og evnene dine. liker du å jobbe med tall? øk.adm er jo en bred utdannelse, men eiendomsmegler er litt mer innskrenket hvor du kan søke jobber. liker du å jobbe med mennesker, og salg?

det er mye å ta stilling til/analysere før en velger retning. du bør kontakte studierådgiver på bi.

er tross alt så dyrt med skolepenger at det er kjipt med 1-2 år ekstra hvis man velger feil😌

Anonymkode: a6857...c47

Høres spennende ut med økonomi og forretningsjus eller eiendomsmegling, meen er eiendomsmeglere trygge i framtiden? Men jeg tror nok jeg tar kontakt med en rådgiver, ja!

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville sjekket jobbmulighetene. Ikke lett å få jobb med bachelor innen dette har jeg skjønt..

Anonymkode: 1b211...195

Joda, det er klart. Jeg vet jo ikke hvordan studiet er, og hvis det går bra så kan det jo godt hende jeg tar en master. Men jeg kjenner flere med bachelor i økonomi og de sier det er lett å få seg jobb. 

Anonymkode: 24ef1...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...