Gå til innhold

Morgengave til mannen??

trulte

Anbefalte innlegg

Er det normalt å kjøpe morgengave til din elskede mann??

Ei venninne av meg kjøpte klokke til sin utkårede.

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, det er blitt ganske vanlig. Sliter litt med å finne den rette gaven til min utkårede, men jeg jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eeeeelsker verktøy, men det er jo for dumt å komme med drill eller boremaskin i morgengave. eller er det ikke det? icon_wink.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: trulte den 2002-03-06 22:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo gi ham et gavekort i en av disse butikkene. Kjedelig, men han har jo lyst på slike ting. icon_wink.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: trulte den 2002-03-06 22:02 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig at mannen også får morgengave.. Generelt er det vel kanskje vanskeligere å kjøpe til en mann, jeg har ihvertfall litt problemer med å finne på noe..

Hvis din kjære ønsker seg verktøy, så synes jeg du skal gi han det jeg icon_smile.gif Det er jo bedre å kjøpe noe du vet han setter pris på, enn f.eks slipsnål som kanskje aldri blir brukt..

Hvis du synes det blir "uromantisk" kan du jo gi ham en litt mer personlig ting i tillegg..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Varför inte köpa en guldbricka typ id-bricka med kedja? Gravera in hans namn på framsidan och på baksidan: ditt&hans förnamn samt vigseldato.

På så sätt kan han ha smycket varje dag och samtidigt ha DIG och eran viktigaste dag närmast hjärtat.

bara en liten idé från sverige... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Jeg synes det er kjempeflott at vi jenter også kan gi morgengeve! Forloveden min mente egentlig at dette var forbeholdt jenter, men jeg fikk overtalt ham til at jeg også kunne gi noe til ham!

Ellers viser jeg til dette innlegget fra tidligere:

Morgengave til mannen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt på å gå til fotograf, og få tatt noen fine bilder av meg selv. Hva synes dere om den ideèn?

Vil gjerne at det skal være så personlig som mulig, praktiske gaver kan man gi ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har faktisk bestemt oss for å droppe morgengavene og heller finne noe sammen på bryllupsreisen som kan gi oss fine minner. Jeg trenger ingen smykker e.l og han har ingenting han spes ønsker seg derfor valgte vi denne løsningen og det gir oss med en gang kanksje 5000,- i lommepenger på turen vår icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg har funnet ut hva jeg skal gi...

Mannen min er en ivrig jeger og jeg vet han ønsker seg en ny hagle, så hvis jeg finner en brukbar til rundt 5000,- så blir det det.

Vi har satt en grense på ca 5000,- til morgengave til hverandre. Jeg synes bryllupet er en veldig fin anledning til å gi noe som er for dyrt å gi ellers... Noe som betyr noe spesielt for den andre...

Ved å gi hagle til min kjære så føler jeg at jeg sier at jeg setter pris på at han har sin "greie" å drive med, at jeg synes det er greit at han bruker litt tid og penger på noe som betyr mye for han.....

- Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på å kjøpe et gevær til kjæresten min i morgengave... En sånn kombinert hagle/rifle-sak som jeg vet han ønsker seg veeeeldig...(jaktfrelst) Men jeg er litt i tvil om dette "passer seg" som morgengave? Er ikke så veldig romantisk da?

Men det er kanskje viktigere å gi noe han virkelig vil ha enn noe "romantisk". Han er ikke smykke/dyre klokker-typen. Hva synes dere? Veldig takknemlig for svar!

Silje icon_eek.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ihvertfall det er bedre å gi noe han har lyst på og virkelig blir glad for enn noe som på død og liv skal være så romantisk.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Enig Anni! Bedre at han får noe han virkelig ønsker seg enn at han skal få en romantisk gave han kanskje aldri har nytte av. Når han bruker en praktisk gave vil han jo tenke på deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg synes nå at hagle eller rifle er veldig romantisk, jeg da! Det er jo en veldig maskulin ting, det er godt uttenkt, og han kan ha den hele livet (sannsynligvis)! Supert!

Min tilkommende er ikke noen jaktkar, så jeg må fortsette å gruble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig "uromantisk" å be han komme med noen ønsker til morgengave? -Bør jeg kanskje finne på noe helt selv..?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...