AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Hva tror dere skjer etter vi dør? Og hvorfor tenker dere slikt. Bare lurer alltid på hva som skjer etter døden! Anonymkode: 5d7ce...632
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Det blir det samme som før vi ble født tror jeg. Du vet ingenting og du vet ikke at du ikke vet noe. Borte vekk rett og slett. Anonymkode: 72d0f...36c 2
hocane Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det blir det samme som før vi ble født tror jeg. Du vet ingenting og du vet ikke at du ikke vet noe. Borte vekk rett og slett. Virker som det mest sannsynlige ja
Testosteron Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir det samme som før vi ble født tror jeg. Du vet ingenting og du vet ikke at du ikke vet noe. Borte vekk rett og slett. Anonymkode: 72d0f...36c Jeg tror ikke at man kan opphøre å eksistere. Det er kroppen som dør - ikke du 1
Gjest Stella Rose Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Kroppen råtner, men sjelen vil bli gjenfødt.
Gent82 Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Forhåpentligvis blir det mulig å endelig ta seg en laaaang lang hvil 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Det er da det virkelige «livet» begynner. Anonymkode: e7331...695 1
Mæn40 Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 Da er det slutt, så det er greit å få inn litt liv før det skjer.
Elena87 Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 Hvorfor tror folk at man kan bli født på nytt?? Bare hopper sjelen inn i sæden til en da? Hva skjer når alle sjeler er gjenfødte da, kan ikke noen bli gravide da pga det ikke er nok sjeler å ta?? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 For de som tror på en annen dimensjon, at vi blir født på ny osv. Noen som har forsket på det har sagt at det er mye tristere å forlate denne plassen enn å dø. At å dra ned på jorden er mye tristere og det tror jeg egentlig på. Livet på jorden beskrives som et forferdelig fysisk liv. Vi møter masse ginder som bare føles meningsløse. Anonymkode: 5f7be...c36 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 2 timer siden, Stella Rose skrev: Kroppen råtner, men sjelen vil bli gjenfødt. Jeg tror ikke den blir gjenfødt, men at den går videre til et annet og bedre sted. Anonymkode: eadc2...d2e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 2 hours ago, Stella Rose said: Kroppen råtner, men sjelen vil bli gjenfødt. Jeg er bare nysgjerrig, så mener ikke å krangle. Men kunne du forklare det litt mer? Altså, hva er sjel? Hvordan fungerer det? Hvordan passer det inn med alt vi allerede har forsket oss frem til, f.eks. atomer og lignende? Hvor går sjelen? Snakker vi om forskjellige univers, eller foregår alt i dette universet? Anonymkode: b9c4a...0ab
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 5 timer siden, Stella Rose skrev: Kroppen råtner, men sjelen vil bli gjenfødt. Nei Anonymkode: 412a8...474 2
Samlivsterapytten Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 Det har vært undersøkelser fra dødsøyeblikket og til forsøkspersonene er helt døde.21 gram var det nøyaktige de kom frem til som forsøkspersonene mistet i vekt.Dette klarte de ikke forklare.Om det har kommet ett gjennombrudd til dags dato vet jeg ikke.De gjorde den samme undersøkelsen med hunder hvis jeg husker rett og der var det også vekttap som de ikke klarte å forklare. Hva med alle de som har opplevd "saker og ting" etter at de har vært døde og har våknet igjen?Sikkert mye humbug og lureri,men noen av de som har gjenoppstått fra døden er jo sett på som meget troverdige. Blir bare spekulasjoner,men det er nok noe mer etter døden er min klare mening.Har opplevd såpass mye som ikke lar seg forklare at den meningen rokker jeg ikke ved.Har diskutert det med noen forskere og det er dødfødt.De skal forklare alt med logikk.Men det er jo bare å se seg rundt i verden.Mye som ikke lar seg forklare med logiske årsaker. Problemet i dagens samfunn er at folk er alt for undertroiske. I gamle dager var omtrent hvert menneske overtroisk.Vi har mistet noe på veien.... 2
Gjest Phrail Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 Kommer helt ann på, men det som er mer interessant er hva du vil gjøre helt til du blir gammel eller pensjonist.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #16 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, Samlivsterapytten said: Det har vært undersøkelser fra dødsøyeblikket og til forsøkspersonene er helt døde.21 gram var det nøyaktige de kom frem til som forsøkspersonene mistet i vekt.Dette klarte de ikke forklare.Om det har kommet ett gjennombrudd til dags dato vet jeg ikke.De gjorde den samme undersøkelsen med hunder hvis jeg husker rett og der var det også vekttap som de ikke klarte å forklare. Hva med alle de som har opplevd "saker og ting" etter at de har vært døde og har våknet igjen?Sikkert mye humbug og lureri,men noen av de som har gjenoppstått fra døden er jo sett på som meget troverdige. Blir bare spekulasjoner,men det er nok noe mer etter døden er min klare mening.Har opplevd såpass mye som ikke lar seg forklare at den meningen rokker jeg ikke ved.Har diskutert det med noen forskere og det er dødfødt.De skal forklare alt med logikk.Men det er jo bare å se seg rundt i verden.Mye som ikke lar seg forklare med logiske årsaker. Problemet i dagens samfunn er at folk er alt for undertroiske. I gamle dager var omtrent hvert menneske overtroisk.Vi har mistet noe på veien.... De har ikke vært ordentlige døde, men gått inn i en slags drømmetilstand, eller ubevisst våkenhet, men har allikevel vært veldig, veldig levende. Når vi dør kan vi oppleve en viss slik tilstand, i våre siste bevisste øyeblikk, men om vi ikke kommer tilbake igjen kan vi aldri fortelle noe om det, og vi opplever heller ikke mer i det vi faktisk dør. Punktum finale, liksom. Anonymkode: a78d0...c03
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #17 Skrevet 9. august 2018 9 minutter siden, Samlivsterapytten skrev: Det har vært undersøkelser fra dødsøyeblikket og til forsøkspersonene er helt døde.21 gram var det nøyaktige de kom frem til som forsøkspersonene mistet i vekt.Dette klarte de ikke forklare.Om det har kommet ett gjennombrudd til dags dato vet jeg ikke.De gjorde den samme undersøkelsen med hunder hvis jeg husker rett og der var det også vekttap som de ikke klarte å forklare. Hva med alle de som har opplevd "saker og ting" etter at de har vært døde og har våknet igjen?Sikkert mye humbug og lureri,men noen av de som har gjenoppstått fra døden er jo sett på som meget troverdige. Blir bare spekulasjoner,men det er nok noe mer etter døden er min klare mening.Har opplevd såpass mye som ikke lar seg forklare at den meningen rokker jeg ikke ved.Har diskutert det med noen forskere og det er dødfødt.De skal forklare alt med logikk.Men det er jo bare å se seg rundt i verden.Mye som ikke lar seg forklare med logiske årsaker. Problemet i dagens samfunn er at folk er alt for undertroiske. I gamle dager var omtrent hvert menneske overtroisk.Vi har mistet noe på veien.... Man veier det samme når man er død Anonymkode: 412a8...474
Samlivsterapytten Skrevet 9. august 2018 #19 Skrevet 9. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke vært ordentlige døde, men gått inn i en slags drømmetilstand, eller ubevisst våkenhet, men har allikevel vært veldig, veldig levende. Når vi dør kan vi oppleve en viss slik tilstand, i våre siste bevisste øyeblikk, men om vi ikke kommer tilbake igjen kan vi aldri fortelle noe om det, og vi opplever heller ikke mer i det vi faktisk dør. Punktum finale, liksom. Anonymkode: a78d0...c03 Tja,ikke overbevist..Det lever en nevrokirurg som var hjernedød i en uke.Hans opplevelser er verdt å lese om,men er man en tviler så er man en tviler. Eben Alexender het han. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #20 Skrevet 9. august 2018 5 minutter siden, Samlivsterapytten said: Tja,ikke overbevist..Det lever en nevrokirurg som var hjernedød i en uke.Hans opplevelser er verdt å lese om,men er man en tviler så er man en tviler. Eben Alexender het han. Men da var han jo ikke død? Anonymkode: a78d0...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå