Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket nulig prisen for babysvømming og det er 2700 for 16 ganger. Ganske mye. Er det noe spesielt gøy med babysvømming? Lærer de noe? Baby er nesten 3 mnd 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig moro. Senere i barnets liv vil dusjing og hårvask også bli lettere. Babyen lærer seg å akseptere vann i ansiktet. Dette er en nyttig kunnskap i livet! Man får tatt undervannsbilder med svømmebleie. Det blir gode minner, og fotoene ser ut som det berømte nirvana- coveret! Kjør på!

• Liker 4
Skrevet

Om det er nyttig vet jeg ikke, men det var veldig hyggelig og koselig med babysvømming.

Vi passet så på å dra å bade ofte nok til at tryggheten i vann ikke ble glemt.

AnonymBruker
Skrevet

Min tre åring er megagod i dykking og svømming pga babysvømming. Det er ufattelig viktig at barna har egenskapene viss de skulle falle i vann og må hjelpe seg selv noen sekund før voksne redder.

Dette er investering i barnet i aller høyeste grad og kan selvsagt anbefales! Jeg betate 1800 for 8 ganger pr kurs.

Anonymkode: da656...dd8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke det var dyrt, hiv deg på! Å bruke svømmehallen ved oss alene koster litt over 100 kr per gang for en voksen. Når man i tillegg får instruksjon, kvalitetstid med babyen, mye inntrykk for baby psykisk og fysisk og være sosial så er det jo supert. Det er hvert år mange barn som drukner og unger i Norge er dårligere enn nabolanda våre på å svømme. Dess tidligere barna blir vant til å være i vann dess bedre tenker jeg. 

Anonymkode: 830dc...94e

• Liker 6
Skrevet

Vi har ikke gjort det med noen av våre. 3 åringen her er veldig trygg i vannet selv uten å ha gått på babysvømming. Minste er også trygg i badekaret. Hårvask har hittil ikke vært noe problem

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg synes babysvømming var noe av det koseligste vi gjorde med babyen, og det fikk pappaen til å knytte seg mer også. Syntes absolutt det var verdt pengene.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det var rimelig jeg. Her er der nesten 3000 for 8 ganger. Men verdt hver krone!

Anonymkode: f44bf...4fc

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal definitivt gjøre det. I fjor sommer var jeg på ferie med en toåring som hadde vært jevnlig på babysvømming og en fireåring som aldri hadde vært det. 

Toåringen svømte rundt i bassenget på egen hånd ved hjelp av en liten vest. Fireåringen turte aldri slippe halsen til mor. 

Det betyr selvfølgelig ikke at alle barn er sånn, men jeg kommer i hvert fall til å prøve i håp om at mitt barn blir like trygg i vannet. Jeg er selv en ordentlig pingle, og klarer ikke svømme under vann eller noe, så vil ikke at barnet mitt skal ha det som meg. 

Anonymkode: 1676f...899

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer meg i hel hvorfor jeg ikke var på babysvømming😭 Jeg har nå en 6 åring som i svømmehallen ikke takler vann i ansiktet, også ved hårvask. Blir et rabalder uten like🙄

Anonymkode: 13105...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Med den ene babyen (andremann) var det helt fantastisk! Men med tredjemann funket det ikke like bra. Barnet likte det ikke like godt, og det var generelt veldig travelt med tre barn, og babysvømming ble enda en ting som sto på programmet... instruktøren var heller ikke like dyktig, med veldig, veldig sakte progresjon.

Anonymkode: 14e64...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...