hotfudge Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Nå kjenner jeg at jeg er veldig langt nede. Jeg er 21 år og samboeren min er 24. Vi begynte prøvingen i september i fjord og har enda ikke fått det til. Eller.. Vi fikk det til i januar og mars, men begge gangene endte det i spontanabort. Nå nærmer det seg ett år med prøving og jeg kjenner det virkelig tærer på både personlig og på forholdet våres. Vi vil så gjerne få det til, det er vårt største ønske. I tillegg ser vi at fler og fler rundt oss blir gravide og de spør oss når våres tur er.. Så jeg lurer egentlig på hvor lang tid dere brukte på å bli gravid? Var det noe spesielt dere gjorde? Kan legge til at jeg har begynt å ta eggløsningstester nå etter to måneder med sykluser på 20 dager..
lillemeg90 Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Første mann kom på første forsøk. Nå med nummer to så drøyer det. Har prøvd i et år nå og mistet to ganger. Jeg utredes for endometriose og når jeg var på sykehuset sa gynekologen at jeg måtte vente til 1 år etter siste spontanabort eller miste en gang til for å få utredning for ufrivillig barnløshet. Det gjorde meg skikkelig deppa 😣 fastlegen mente at det ikke stemte og henviste meg likevel.så får vi se. Det tar skikkelig på psykisk og jeg er et vrak om dagen. 1
hotfudge Skrevet 8. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, lillemeg90 skrev: Første mann kom på første forsøk. Nå med nummer to så drøyer det. Har prøvd i et år nå og mistet to ganger. Jeg utredes for endometriose og når jeg var på sykehuset sa gynekologen at jeg måtte vente til 1 år etter siste spontanabort eller miste en gang til for å få utredning for ufrivillig barnløshet. Det gjorde meg skikkelig deppa 😣 fastlegen mente at det ikke stemte og henviste meg likevel.så får vi se. Det tar skikkelig på psykisk og jeg er et vrak om dagen. Samme som meg da.. Håper ikke det gynekologen din stemmer, det hadde vært skikkelig nedtur "Godt" å vite jeg ikke er alene om å være et vrak om dagen.
lillemeg90 Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, hotfudge skrev: Samme som meg da.. Håper ikke det gynekologen din stemmer, det hadde vært skikkelig nedtur "Godt" å vite jeg ikke er alene om å være et vrak om dagen. Hjelper på å vite at man ikke er alene jeg hadde aldri trodd det skulle være så tøft som det faktisk er. Stikker i magen hver gang jeg ser noe babyrelatert.. håper vi lykkes snart begge to har du dagbok her inne?
hotfudge Skrevet 8. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, lillemeg90 skrev: Hjelper på å vite at man ikke er alene jeg hadde aldri trodd det skulle være så tøft som det faktisk er. Stikker i magen hver gang jeg ser noe babyrelatert.. håper vi lykkes snart begge to har du dagbok her inne? Ja, det er helt sant Ikke jeg heller.. Det ødelegger meg helt, vil så gjerne få det til. Jeg blir så lei meg av alt sammen. Hadde trodd det skulle gå raskere siden jeg allerede har vært gravid to ganger, men hvis jeg ikke blir gravid denne måneden, noe jeg tviler på, så har det jo gått ett år Ja, det håper jeg også ❤️ Det fortjener vi, alle fortjener det. Nei, jeg har ikke dagbok Har du?
lillemeg90 Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Jeg fikk en skikkelig knekk nå når det hadde gått 1 år. Var ikke helt forberedt på det, men er som at jeg sørger over at et helt år har gått, to graviditeter har gått til grunne og alle bekymringene.. Men NÅR vi lykkes så blir alt dette glemt. ❤ Ja, men den ligger under graviditetsdagbok, har ikke giddet å flytte den siden sist 🙈 "når 3 blir 4"
hotfudge Skrevet 8. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Jeg fikk en skikkelig knekk nå når det hadde gått 1 år. Var ikke helt forberedt på det, men er som at jeg sørger over at et helt år har gått, to graviditeter har gått til grunne og alle bekymringene.. Men NÅR vi lykkes så blir alt dette glemt. ❤ Ja, men den ligger under graviditetsdagbok, har ikke giddet å flytte den siden sist 🙈 "når 3 blir 4" Uff.. Gruer meg til det faktisk har gått 1 år, håper virkelig at noe skjer snart. Forhåpentligvis vil all venting, tårer og prøving bli verdt det når vi får det til ❤️
lillemeg90 Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, hotfudge skrev: Uff.. Gruer meg til det faktisk har gått 1 år, håper virkelig at noe skjer snart. Forhåpentligvis vil all venting, tårer og prøving bli verdt det når vi får det til ❤️ Krysser fingrene for at du slipper det, men ville bare forberede deg på det. For jeg var ikke forberedt, trodde jeg taklet der ganske greit 🙈
hotfudge Skrevet 8. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Krysser fingrene for at du slipper det, men ville bare forberede deg på det. For jeg var ikke forberedt, trodde jeg taklet der ganske greit 🙈 Tusen takk for at du deler ❤️
lillemeg90 Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, hotfudge skrev: Tusen takk for at du deler ❤️ ❤
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 Har du syklus på 20 dager er kanskje lutefasen din for kort var det første jeg tenkte, men du har jo blitt gravid tidligere. Hvor tidlig har du mistet? Anonymkode: 3888d...5da 1
Forever22 Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 tok 3 år med oss.. men plutselig skjer det ❤️
hotfudge Skrevet 9. august 2018 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du syklus på 20 dager er kanskje lutefasen din for kort var det første jeg tenkte, men du har jo blitt gravid tidligere. Hvor tidlig har du mistet? Anonymkode: 3888d...5da Jeg vet ikke om jeg har syklus på 20 dager nå, men har vært det de to forrige hvertfall. Jeg mistet i uke 4+3 og 6+1
hotfudge Skrevet 9. august 2018 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2018 18 minutter siden, Forever22 skrev: tok 3 år med oss.. men plutselig skjer det ❤️ ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 34 minutter siden, hotfudge skrev: Jeg vet ikke om jeg har syklus på 20 dager nå, men har vært det de to forrige hvertfall. Jeg mistet i uke 4+3 og 6+1 Da ville jeg bestilt legetime nå, for det kan være du produserer for lite progrestron. Masse lykke til. Anonymkode: 3888d...5da
hotfudge Skrevet 11. august 2018 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2018 Oppdatering: I dag fikk jeg positiv eggløsningstest 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå