Gå til innhold

Stortingsrepresentant Heidi Greni (Sp) er kraftig provosert - av en kake!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, politikere altså... nei det er ikke rart det er mye politikerforakt med slike duster som han bak roret.

Anonymkode: b252d...734

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen grenser for hva man kan bli krenka av! 😂

Anonymkode: 349f3...666

Skrevet
14 timer siden, stan skrev:

Er det rart det er mye politikerforakt. 

En kake! Pynten på en kake er nok til å provosere representanten fra Sp.

https://www.nrk.no/trondelag/sp-politiker-reagerer-pa-ola-elvestuens-kakepynt_-_-en-skam-for-landet-1.14158364

😂Husker du melkekartongene fra jula? Da var noen bønder sinte for at det sto en ulene ulv på toppen av fjellet på melkekartongen. Jeg måtte lete for å se den.Jeg skjønner at det ikke er gøy for bønder å få sauer drept av rovdyr, men de er rovdyr, og sauene befinner seg i naturen. Nå skal de sies at en del politikere sikkert ikke blir personlig fornærmet, men bruker det for å fremme seg selv i media og for å skaffe sympati med sine meningfeller samtidig som de får kritisert sine motstandere. Vi får vel glede oss til sommeren er over og det begynner å skje noe igjen, slik at media slipper å skrive om hun som fant Mel Gibsons telefon på do, og om kakepynten til klima- og miljøministeren. 

Personlig er jeg lav, og føler meg nå krenket over høyden på butikkhyller. Jeg føler at det er en sammensvergelse fra høye folk om å sette varene jeg vil ha øverst, slik at jeg ikke kan få tak i dem, eller enda verre, spørre en MANN om han kan plukke det for meg!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Svartfugl skrev:

😂Husker du melkekartongene fra jula? Da var noen bønder sinte for at det sto en ulene ulv på toppen av fjellet på melkekartongen. Jeg måtte lete for å se den.Jeg skjønner at det ikke er gøy for bønder å få sauer drept av rovdyr, men de er rovdyr, og sauene befinner seg i naturen. Nå skal de sies at en del politikere sikkert ikke blir personlig fornærmet, men bruker det for å fremme seg selv i media og for å skaffe sympati med sine meningfeller samtidig som de får kritisert sine motstandere. Vi får vel glede oss til sommeren er over og det begynner å skje noe igjen, slik at media slipper å skrive om hun som fant Mel Gibsons telefon på do, og om kakepynten til klima- og miljøministeren. 

Personlig er jeg lav, og føler meg nå krenket over høyden på butikkhyller. Jeg føler at det er en sammensvergelse fra høye folk om å sette varene jeg vil ha øverst, slik at jeg ikke kan få tak i dem, eller enda verre, spørre en MANN om han kan plukke det for meg!

Ang høyde, jeg er høy og ergrer meg over kjøkkenbenker, butikkhyller mm gir oss vond rygg😉

G til saken. Kan man føle seg hånet over at noen liker ulver så godt at de har de på bryllupskaken? Hva synes de barneløse om barn på dåpskake? Eller alle de kakene folk lager med store peniser/bryster, dette må jo føles nedlatende for de som lite har?

Anonymkode: 2b899...f0f

• Liker 3
Gjest Stella Rose
Skrevet

:skratte:Er det mulig, finnes jo ikke grenser på hvor hårsåre enkelte er.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo tross alt snakk om en kjerringa fra selveste Senterpartiet da! 

Er vel så som så med vett i skollen på den gjengen...  

Anonymkode: a4e45...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...