Gå til innhold

Sende kjærlighetsbrev?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg jobber i en butikk. Der kommer det ofte en utrolig kjekk og sjarmende gutt. Jeg føler at jeg er helt betatt av ham. Jeg vet navnet og hvor han bor. Tenker å sende ham anonym kjærlighetsbrev

Hvordan hadde dere reagert? 😊

Anonymkode: 0d8c4...eff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal gjøre det:) Send det i posten, mye kulere enn epost.

Anonymkode: 5b683...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal gjøre det:) Send det i posten, mye kulere enn epost.

Så du ville ikke ha tenkt at det er creepy? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei.

Jeg jobber i en butikk. Der kommer det ofte en utrolig kjekk og sjarmende gutt. Jeg føler at jeg er helt betatt av ham. Jeg vet navnet og hvor han bor. Tenker å sende ham anonym kjærlighetsbrev

Hvordan hadde dere reagert? 😊

Jeg ville blitt smigret og glad, men litt skeptisk hvis jeg ikke visste hvem avsenderen var, og hvis du sender anonymt, hvordan kan du da vite hvordan han reagerer på brevet. Han får jo ikke mulighet til å gi respons og du vil aldri få vite...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så smart, fordi mange menn tror kvinner som gjør sånne ting er gærn. 

Add han på face eller prøv å bli kjent med han når han er innom du.

Anonymkode: 25c89...055

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, frubaluba skrev:

Jeg ville blitt smigret og glad, men litt skeptisk hvis jeg ikke visste hvem avsenderen var, og hvis du sender anonymt, hvordan kan du da vite hvordan han reagerer på brevet. Han får jo ikke mulighet til å gi respons og du vil aldri få vite...

Det er sant. Jeg er litt redd for at han kanskje synes jeg er creepy. Kanskje hintet litt, men ikke skrive noe navn? 

AnonymBruker
Skrevet

Er du hu som jobber på apotek? Som lagde en tråd for noen dager siden?

Anonymkode: e73fe...04f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville ikke ha tenkt at det er creepy? 

Nei, jeg LIKER folk som tør å være seg selv!

Ikke hør på alle som foreslår de vanlige måtene å ta kontakt på. 

Lytt til hjertet ditt alltid, så vil det ordne seg ;)

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er sant. Jeg er litt redd for at han kanskje synes jeg er creepy. Kanskje hintet litt, men ikke skrive noe navn? 

Menn er elendig på hint. Hvis jeg først skulle skrive et kjærlighetsbrev såville jeg nok å ha signert med navn. Ta en sjanse liksom.

Men vet han hvem du er? Eller har du fisket opp navnet fra kvitteringer eller andre ting fra butikken. For hvis han ikke vet hvem du er og bare fisket opp navnet hans fra intet, så kan det være litt creepy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er så smart, fordi mange menn tror kvinner som gjør sånne ting er gærn. 

Så det er bedre at jeg legger ham til på Face? Det er enda mer skummelt 😵

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du hu som jobber på apotek? Som lagde en tråd for noen dager siden?

Anonymkode: e73fe...04f

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Myyye kulere med brev i posten enn å ta kontakt via sosiale medier, der man ødelegger ALL mystikken ... Plutselig ser han hele din vennekrets, du ser hans, alt som handler om å bli kjent bare dere to, blir annerledes...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja gjør som "alle andre", livredde for å skille seg ut, å skape sin egen historie...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg LIKER folk som tør å være seg selv!

Ikke hør på alle som foreslår de vanlige måtene å ta kontakt på. 

Lytt til hjertet ditt alltid, så vil det ordne seg ;)

Takk for rådet!

7 minutter siden, frubaluba skrev:

Menn er elendig på hint. Hvis jeg først skulle skrive et kjærlighetsbrev såville jeg nok å ha signert med navn. Ta en sjanse liksom.

Men vet han hvem du er? Eller har du fisket opp navnet fra kvitteringer eller andre ting fra butikken. For hvis han ikke vet hvem du er og bare fisket opp navnet hans fra intet, så kan det være litt creepy.

Det har vært noe reserveløsninger dersom det er noe galt med kortterminalen. Da har jeg klart å finne ut hva han heter. Vi har pratet, men det har kun vært det standardet. 

Skrevet

Et håndskrevet brev (forutsatt at du har noenlunde håndskrift og rettskriving...) ville sjarmert meg - hvis det hadde en avsender. Et anonymt brev er mye mer creepy. Jeg skjønner uansett ikke poenget med et anonymt brev? Hvordan skal det da komme noe ut av det? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for rådet!

Det har vært noe reserveløsninger dersom det er noe galt med kortterminalen. Da har jeg klart å finne ut hva han heter. Vi har pratet, men det har kun vært det standardet. 

🤔. Det ville kanskje vært litt rart, ville signert brevet med navn og hvor du har han fra, så er det opp til han.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Et håndskrevet brev (forutsatt at du har noenlunde håndskrift og rettskriving...) ville sjarmert meg - hvis det hadde en avsender. Et anonymt brev er mye mer creepy. Jeg skjønner uansett ikke poenget med et anonymt brev? Hvordan skal det da komme noe ut av det? 

Jeg tenkte å kanskje hintet til hvem jeg er. Uten å skrive navn. Slik at det ikke blir superkleint. Hvis jeg skriver en som jobber i nærheten? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja gjør som "alle andre", livredde for å skille seg ut, å skape sin egen historie...

Når det "å tørre skille seg ut" fort medfører at man ikke får de tingene man vil ha, og kanskje attpåtil ender med stempel som "freeky stalker-dame" som folk slenger dritt om, så ser jeg virkelig ikke vitsen. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, frubaluba skrev:

🤔. Det ville kanskje vært litt rart, ville signert brevet med navn og hvor du har han fra, så er det opp til han.

Tenk om han anmelder meg for stalking? At jeg graver i privatlivet hans. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det "å tørre skille seg ut" fort medfører at man ikke får de tingene man vil ha, og kanskje attpåtil ender med stempel som "freeky stalker-dame" som folk slenger dritt om, så ser jeg virkelig ikke vitsen. 

Ja tenk worst case scenario til enhver tid, og du får aldri oppleve noe spesielt...

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å kanskje hintet til hvem jeg er. Uten å skrive navn. Slik at det ikke blir superkleint. Hvis jeg skriver en som jobber i nærheten? 

Hinting er mye kleinere enn å bare skrive et åpent og ærlig, underskrevet brev. Og nei, han kan ikke anmelde deg for å sende ham et brev (med mindre innholdet virkelig er over streken) - det er hverken stalking eller å krenke privatlivets fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...