Gå til innhold

Dere som er kjent med ull fra Reflex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken størrelse ville dere valgt til en som blir 2 år i september? De opererer med 86/92 - 18-24 mnd. Neste er 98/104 som er 3-4 år.

Anonymkode: 2bf09...dc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken str bruker han til vanlig da?

Jeg ryddet i ulla fra sist vinter i dag, deriblant en ulltrøye fra Reflex i 86/92. Den var så liten at jeg trodde den ikke kunne være mer enn 80. Gutten min kan fint bruke 86/92 i både ull og vanlige klær, men denne ble alt for liten nå.

Så jeg hadde tatt 98/104.. Men når det er sagt, så kan det variere i str også innad blant Reflex sine klær. Min erfaring er hvert fall at de kan være både små og store i str.

Anonymkode: 8d8b6...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Sist vinter var de gode på størrelsen. Året før var det igjen var de små i størrelsen. Opplevde også kvaliteten økte betraktelig mellom de to årene også. Skal kjøpe igjen i år ☺️

Anonymkode: f0b0a...288

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken str bruker han til vanlig da?

Jeg ryddet i ulla fra sist vinter i dag, deriblant en ulltrøye fra Reflex i 86/92. Den var så liten at jeg trodde den ikke kunne være mer enn 80. Gutten min kan fint bruke 86/92 i både ull og vanlige klær, men denne ble alt for liten nå.

Så jeg hadde tatt 98/104.. Men når det er sagt, så kan det variere i str også innad blant Reflex sine klær. Min erfaring er hvert fall at de kan være både små og store i str.

Anonymkode: 8d8b6...ea0

Han bruker 86-92 nå. Har en ulltrøye fra Reflex i 86/92 fra i fjor, den passer veldig fint nå. Men håper jo at nyinnkjøpt tøy skal vare ut sesongen. Hmmm, vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Viss du ønsker det skal vare ut sesongen og han bruker 86-92 nå sier det vell seg selv at du går opp en str IALLEFALL! 

Anonymkode: fb5f2...ec4

Skrevet

Mi brukte 98/104 i vinter som var, ble to i september. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt smått, så ville gått opp i str. 

Anonymkode: 5cce1...502

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Gikk for babylongs og bodyer isteden for longs/trøye, da kunne jeg velge ren str 98 :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...