AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Leiligheten min er ganske så rotete, og så har jeg endel gjenboere med innsyn i vinduene mine, er det da feil av meg å ha gardinene åpne slik at det er fult innsyn i "rotet" mitt? Eller må jeg ta "hensyn" til naboene og ha gardinene i lukket? Anonymkode: 83247...24e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Herregud nei. Leiligheten er din. Anonymkode: 27d18...358 9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Det er bare å ha dem åpne så får naboene noe å snakke om. Anonymkode: afa9f...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Jeg har bodd i mange leiligheter i Oslo. Som oftest kunne jeg se inn til naboene, og har aldri tenkt over rot. Har aldri brydd meg om hvordan de har det. Anonymkode: dc45b...4ed
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Jeg hadde en nabo over gata som alltid gikk rundt naken i leiligheten etter dusjing. Jeg passet på å finne meg en plass ved vinduet hver gang jeg så ham komme hjem fra treningen. Anonymkode: cc552...008
Hactar Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 Så lenge man ikke åpenbart blotter seg for åpne gardiner og egen forlystelse, må man kunne leve som man vil i eget hjem uavhengig av hva naboene skulle kunne slumpe til å se. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 Hva er en gjennomsnittlig? Ser liksom for meg spøkelser jeg, men noe sier meg at det ikke er riktig 😜 Anonymkode: a2bb2...08f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 En gjenboer skulle det selvfølgelig stå.... Autocorrect. Anonymkode: a2bb2...08f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 På 8.8.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev: Leiligheten min er ganske så rotete, og så har jeg endel gjenboere med innsyn i vinduene mine, er det da feil av meg å ha gardinene åpne slik at det er fult innsyn i "rotet" mitt? Eller må jeg ta "hensyn" til naboene og ha gardinene i lukket? Anonymkode: 83247...24e Åpne gardiner var en rar formulering, synes jeg. Vinduer kan man åpne og lukke, men gardiner? Selv trekker jeg gardinene for eller fra. Anonymkode: ed12a...a27
Susan Sto Helit Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gjenboer skulle det selvfølgelig stå.... Autocorrect. Anonymkode: a2bb2...08f Gjenboere er faktisk at det er andre som har vinduer som vender slik at de ser inn gjennom vinduene dine. (Jeg har også tenkt at ordet var rart. Tenkte først at det betydde at noen bodde igjen i boligen etter salg... Og tenkte at det ville jeg aldri kjøpt! ) 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 Jeg bor med innsyn, og bryr meg ikke. Skal jeg tusle naken, eller leke rockestjerne på kvelden trekker jeg ned persienner 😂 Men rot og sånt bryr jeg meg ikke om! Jeg vet at flere naboer kikker opp mot kjøkkenvinduet mitt når dem går forbi, fordi dem synes det er koselig å se katter i vinduet. Men jeg gidder ikke rydde masse på grunn av det. Anonymkode: f26ea...265
Daria Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 Det har jeg aldri tenkt over, hverken hva naboene ser av rot eller hvorvidt de har det rotete hos seg. Jeg lar stort sett være å vandre rundt naken (mer for min egen del enn av hensyn til andre), utover det blåser jeg en lang marsj i hva de på andre siden av gata måtte se og tro. Jeg danser stadig rundt på kjøkkenet, det er sikkert et syn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå