AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Så mye krangling, ufred, tullball og trolling det er her, burde menn nektes adgang til KVINNEguiden? Tror det hadde blitt et bedre forum da. Hva mener du? Anonymkode: a76c1...f63 4
isw Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Tipper de beinharde feministene er enige med deg. Men for resten av verden er det vel greit at ett kjønn ikke sperres ute? 4
herzeleid Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Jeg tror du kraftig overvurderer den tekniske kompetansen og/eller fullmaktene til forumets moderatorer og driftsteam. 8
Millimani Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Fra kvinne til kvinne...kanskje Man kan prøve å nekte menn adgang, men de vil jo klare å snike seg inn likevel. Det er bare å "forfalske" seg litt, så er det gjort. Kvinner kan også stå for krangling, tullball, trolling og ufred. Man må ikke være mann for å gjøre det 5
Raven.Writingdesk Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Nei. Finnes da også kvinner som sprer kvinenhat her inne.. så nei, man skal selvfølgelig ikke forby menn, det ville vært kjempetrist, men man kunne godt strammet inn på modereringa på generelt grunnlag 6
Hjerte Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Nei, hvorfor i all verden skulle de det? Og ikke minst hvordan? Og tror du det ville blitt mindre krangling på et rent kvinneforum? Det betviler jeg sterkt. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Syns det burde bli flere menn, og færre kvinner. Og forumet burde skifte navn. Anonymkode: 0e42a...59c 5
Svartfugl Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 Jeg tror ikke det hadde blitt mindre krangling. Nå kan jo enkeltkvinner her være ganske så frekke og nådeløse også. Tror bare den enkelte får prøve så godt han eller hun kan å være saklig og grei. Det går an å være uenig uten å være ufin eller frekk, selv om det kan friste noen ganger. Tror det hadde blitt litt kjedelig om vi ikke hadde fått menns perspektiv på ting innimellom. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Så mye krangling, ufred, tullball og trolling det er her, burde menn nektes adgang til KVINNEguiden? Tror det hadde blitt et bedre forum da. Hva mener du? Anonymkode: a76c1...f63 Kanskje? Quote Kvinnedominerte arbeidsplasser verst Både menn og kvinner mener det er høyest andel av konflikter og baksnakking på arbeidsplasser dominert av kvinner. Her øker andelen kvinner og menn som rapporterer om konflikter og baksnakking. Økningen er noe større for menn enn for kvinner. – Ut fra undersøkelsen kan vi lese at det er de som er i kjønnsmessig mindretall på arbeidsplassen som opplever negativ forskjellsbehandling i størst grad, opplyser Svare. Det viser seg å være minst baksnakking på arbeidsplasser med jevn kjønnsfordeling. Her forteller bare 24 prosent av mennene og 22 prosent av kvinnene om baksnakking på jobben. På arbeidsplasser med flest menn mener 28 prosent av mennene at det foregår baksnakking, mens 33 prosent av kvinnene mener det samme. https://www.arbeidsmiljo.no/trives-best-pa-arbeidsplasser-med-god-kjonnsbalanse/ Anonymkode: e7ff8...66d 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det burde bli flere menn, og færre kvinner. Og forumet burde skifte navn. Anonymkode: 0e42a...59c Da er det vel bare å bytte forum. Ikke vanskelig å finne et form med annet navn og færre kvinner enn kvinneguiden. Anonymkode: d74ea...f29 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 20 minutter siden, ♥ said: Nei, hvorfor i all verden skulle de det? Og ikke minst hvordan? Og tror du det ville blitt mindre krangling på et rent kvinneforum? Det betviler jeg sterkt. Mindre trolling kanskje? Anonymkode: a76c1...f63 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #12 Skrevet 8. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Syns det burde bli flere menn, og færre kvinner. Og forumet burde skifte navn. Anonymkode: 0e42a...59c Til "Småpenis Forumet"? Anonymkode: a76c1...f63 7
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2018 #13 Skrevet 8. august 2018 Du har kommet frem til at dersom menn nektes adgang vil det bli slutt på krangling, ufred, tullball, og trolling. Med denne logikken og påstand krangler kvinner aldri, det finnes ingen ufred blant kvinner, ingen tull, hunkjønn troller heller ikke. Du glemte delen der kvinner også sitter sammen på en sky oppe i himmelen, grer håret til hverandre, og spiller på instrumenter.
Macro Skrevet 8. august 2018 #14 Skrevet 8. august 2018 Hvordan skal de fungere i et likestilt og ytringsfritt Norge?
Zoey Skrevet 8. august 2018 #15 Skrevet 8. august 2018 (endret) Synes mange brukere som seiler under maskulint flagg (altså, vi har jo ikke peiling. Kanskje jeg har utovertiss. Eller ikke) virker ålreite og ser ikke noen grunn til å segregere, så lenge forumet er som nå og legger til rette for kvinnehelse, så vil miljøet uansett ha overvekt kvinner. Ofte er det greit med mannlig input og ofte tenker jeg at menn som spør om sine problemstillinger her inne kan få fine svar. Så ettertrykkelig nei fra meg. Bør ikke stenges ute. Kvinner kan også krangle, være kvalme og trolle. De eneste brukere jeg misliker/finner irriterende her inne er (etter sigende) kvinner. Det er vel trolig fordi det er flest kvinner her inne, ikke fordi jeg misliker kvinner. Endret 8. august 2018 av Zoey 4
Hjerte Skrevet 8. august 2018 #16 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mindre trolling kanskje? Anonymkode: a76c1...f63 Trolling er neppe kjønnsspesifikt. Det handler om for mye fritid og manglende abonnement på Netflix. Man tar den underholdninga man får. Og fortsatt: hvordan i alle dager skal menn kunne utestenges? Jeg er oppført som kvinne i profilen min, men bare jeg vet om det stemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #17 Skrevet 8. august 2018 Nå går det ikke praktisk mulig å nekte menn på forumet. Men hadde vært fint å ha et rent kvinneforum. Det er jo nok av forumer for menn for de som liker det. Anonymkode: d74ea...f29 2
Gjest hind Skrevet 8. august 2018 #18 Skrevet 8. august 2018 Ikke alle menn(selv om det etter min mening faktisk hadde vært deilig med et eneste lite mannefritt forum på nettet), bare kvinnefientlige menn. De skaper svært dårlig miljø og skremmer bort mange kvinner herfra.
Katana Skrevet 8. august 2018 #19 Skrevet 8. august 2018 Det sies at det aller beste miljøet på en arbeidsplass oppnår man der begge kjønn er representert. Det tror jeg også gjelder andre steder, som her på KG. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 Jeg er mann, og bidrar av og til med min fagkunnskap i ulike tråder. Jeg har korrigert flere latterlige, og direkte skadelige råd fra kvinne til kvinne. Hvis dere skal pælme ut oss menn, bør det av hensyn til dere selv også settes en IQ-sperre for de som får lov til skrive her. Alle damer kan gis tilgang til å lese og opprette tråder, mens de som får tilgang til å svare må trykke seg igjennom noen enkle tester først. Testene kan muligens tilpasses det enkelte underforum. Anonymkode: b606d...7fa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå