AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Jeg er en voksen dame som er på en nettdatingside. Det er flere ganger noen ønsker at jeg skal oppgi mobilnummeret mitt før jeg har møtt han. Jeg var akkurat i kontakt med en som var veldig insisterende på dette, og han hadde ikke engang et profilbilde. Jeg sa nei til å å gi nummeret mitt før jeg hadde møtt han, og da ble han veldig sur og skjelte meg ut på chatten. Det er så ubehagelig når noen blir sånn. Grunnen til at jeg ikke ville det er at jeg har brent meg på det før ved at den aktuelle mannen har blitt veldig sur når vi har møttes og jeg har sagt jeg ikke er interessert i mer kontakt. Da har enkelte menn plaget meg med å sende sinte meldinger flere ganger etterpå. Dette vil jeg unngå, for jeg synes det er ekkelt og slitsomt. Men hva gjør dere andre damer? Gir dere ut mobilnummeret før dere har møtt han? Og hvordan går det når der oppgir nummeret så tidlig? Anonymkode: b5f26...1f0 1
frubaluba Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Det er flere menn som har bedt meg om å få nummeret mitt sånn at de kan ringe meg. De fleste har jeg sagt nei til, og da hender det at de blir sure. Men det driter jeg i. Jeg oppgav det en gang, fordi jeg hadde en god magefølelse, og han hadde gitt meg sitt fulle navn, sånn at jeg kunne sjekke han ut på forhånd. Vi hadde en meget bra samtale som varte i noen timer, og det ble ikke oss, blant annet fordi vi var uenige om et par grunnleggende ting, og jeg traff en annen fyr som jeg dater. Jeg angrer ikke for at jeg gav nummeret mitt til han, men jeg gjør det bare hvis magefølelsen er god, og vi har hatt grei kjemi på de meldingene vi allerede har delt. Så med andre ord, så ville jeg ikke gjort det med de aller fleste nei. Og blir de sure, så drit i det, ikke vits i å bruke energi på dem.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Jeg skjønte jeg hadde vært lenge ute av sjekkeleken når jeg spurte ei om nr og fikk tilbake "haha her er snappen" 🤪 Har lært meg at man ber ikke om nr, men om snap. Nr får man når man har møttes. Heller kontre med, hva er snappen din? Anonymkode: 02022...c5d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Jeg vil gjerne snakke med dem på tlf før jeg avtaler et møte. Om de er lett å snakke med på tlf er de nok lett å snakke med i virkeligheten også. Orker ikke kleine dater der man må dra ordene ut av den andre! Anonymkode: 3f2dd...9b7
annebanane Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 (endret) Deler nr når vi skal møtes slik at vi får tak i hverandre litt raskere ved møtet. En sjelden gang for å snakke via whatsapp. Endret 8. august 2018 av Moonwalker
Gjest Vanlig fyr Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var akkurat i kontakt med en som var veldig insisterende på dette, og han hadde ikke engang et profilbilde. Jeg sa nei til å å gi nummeret mitt før jeg hadde møtt han, og da ble han veldig sur og skjelte meg ut på chatten. Anonymkode: b5f26...1f0 ALDRI gi nummeret ditt til folk du ikke har møtt.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Jeg har ofte gitt nummeret mitt rett før vi skal møtes (typ dagen før), så det hvis det oppstår noe så kan vi ha kontakt. Ikke inne på sukker kontinuerlig akkurat, og vil heller ha SMS om det er noe. Aldri vært et problem. Anonymkode: 70ae6...210
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 TS her. Takk for svar. Det er ganske motstridende svar her inne da, men jeg holder en knapp på å ikke gi ut nummeret før jeg har møtt den jeg chatter med. Enig med deg som sier det over her. Jeg føler at det blir usikkert for min del så jeg kommer til å holde fast på akkurat det. Vil gjerne ha flere innspill også hvis noen har erfaring og meninger om dette. Anonymkode: b5f26...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå