Babydrømmen2019 Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Vi har en katt på ett år som er livredd mennesker. Jeg forstår det ikke, det er kun meg og min samboer hun ikke er redd. Med oss så gnikker hun seg oppi oss og sover på fanget vårt hele tiden, med en gang det kommer andre mennesker inn i huset så rygger hun og skyter rygg. Så piler hun ut katteluken sin... noen med lignende erfaring? Er ikke det veldig rart?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Mine to katter er også skikkelig redd folk. Kanskje ikke såpass at de skyter rygg, men de gjemmer seg. Gjør meg ikke så mye. Det er flere ungdommer som har prøvd å plukke med seg den ene katten min og hadde hun vært mindre redd vet jeg ikke hva de hadde gjort med henne. Anonymkode: 1eece...8fd
Thildamor Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Nei, ikke rart i det hele tatt. Enkelte katter har nok med sine egne mennesker, mens andre kan kose med hvem som helst, og andre igjen velger kun ut noen få.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå