Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny jakke men synes det er vanskelig å finne noe som sitter bra; jeg er ingen sylfide men ikke direkt overvektig heller, bruker vel L eller 40/44 og satser nå på litt hjelp til å finne jakke som fremhever kroppen ikke drukner den heller :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

trenchcoat? fint med beltet i livet som kan lage en illusjon av et innsvinget liv.

Skrevet

tja, det eneste er jo at alle har det da, og hvor lange skal de være for at de skal være flatterende?

Skrevet

Korte dressjakker!

Er kommet i masse fasonger og farger, og er lett innsvinget i livet. Kjempeflatterende for dem med litt fasong!

Skrevet
tja, det eneste er jo at alle har det da, og hvor lange skal de være for at de skal være flatterende?

Har hørt mye om trenchcoatene, men jammen er det ikke mange å se rundt om kring...

Til midt på låret er forøvrig flatterende.. :)

Skrevet

Selv synes jeg coaten bare skjuler kroppen. Finnes så flotte dressjakker som er ute nå, gjerne med litt fringe. Eller ulljakkene. Hærlig!

Men trenchcoaten fra Banana Rep. er knall, men altfor dyr. :(

Skrevet
Korte dressjakker!

Er kommet i masse fasonger og farger, og er lett innsvinget i livet. Kjempeflatterende for dem med litt fasong!

:Nikke: Men den må være innsvinget i livet, ellers så er litt av poenget borte. Kjempefint!

Skrevet

noen som har bilder, linker etc av kule jakker som dere har sett :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...