Gå til innhold

Hvem er mest irriterende i trivago-reklamen?

hae

Hvem er mest irriterende i Trivago-reklamen?  

48 stemmer

1. 1. Les tittelen

• Trønder-mannen
      9
    • Sunnmørs-damen
      39

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er den blonde dama det siktes til så må det være henne som er mest irriterende, hun har jo mimikk som en Ivo Caprino dukke innimellom der.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er vel nordlending, ikke trønder? Han er uansett forferdelig irriterende!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritirriterende reklame. :raven: Begge to er like irriterende.  

Anonymkode: 552f7...296

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nordlendingen, jeg. Han er laid back og tydelig, og ikke slitsom på den lissomkule og hesblesende måten som dama er.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvis det er den blonde dama det siktes til så må det være henne som er mest irriterende, hun har jo mimikk som en Ivo Caprino dukke innimellom der.. 

Ja. Er hun en robot? Snakker også som en maskin (og jeg hater ikke sunnmørsdialekt altså). 

Anonymkode: 603c3...be3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Er hun en robot? Snakker også som en maskin (og jeg hater ikke sunnmørsdialekt altså). 

Anonymkode: 603c3...be3

Noen ganger kan det se ut som hun er dubbet, men så passer mimikk og tale så godt ellers at jeg ikke helt får tak i hva som skurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama. Hater dialekta. Og så har hun et veldig ubehagelig utseende, ikke stygt, men ubehagelig.

Anonymkode: faa50...085

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hind skrev:

Noen ganger kan det se ut som hun er dubbet, men så passer mimikk og tale så godt ellers at jeg ikke helt får tak i hva som skurrer.

Jobber i filmbransjen og er 100% sikker på at hele greia er ettersynket («dubbet» på nytt av den originale skuespilleren i studio) og sikkert blitt gjort så intens og heseblesende som mulig med vilje 😂😢 Har hørt rykter om at trivagoreklamene betaler latterlig godt til skuespillerne, men kan ikke bekrefte det. Det gjør det kanskje verdt å bli den mest forhatte reklamepersonen Norge har om dagen?

Anonymkode: d54b8...686

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han nordlendingen, ikke trønderen, skremmer meg litt 😂 han spilte jo i Hotel Cæsar, Jerry eller noe? Han var kriminell, skummel og var sammen med Charlotte. Jeg var livredd han 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosewood skrev:

Han nordlendingen, ikke trønderen, skremmer meg litt 😂 han spilte jo i Hotel Cæsar, Jerry eller noe? Han var kriminell, skummel og var sammen med Charlotte. Jeg var livredd han 😂

Han er med andre ord ekspert på hoteller etter nesten 20 års erfaring i hotellbransjen:)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Minitroll skrev:

Han er med andre ord ekspert på hoteller etter nesten 20 års erfaring i hotellbransjen:)

😂🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Rosewood skrev:

Jerry Hansen :P 

Neste som dukker opp er vel Sue Astrid..

Anonymkode: b516b...b76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...