Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte på å skaffe meg skype til å ringe med fra pc'n. Høres jo greit ut å ringe med det da.. Har ikke telefonen, men jeg har headset med mic..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke enda, men har tenkt å skaffe meg det. Vi har ganske mange venner som allerede har mikrofon og annet tilbehør, så det blir jo en flott måte å holde kontakten på.

Leste at det også skulle være mye billigere å ringe til de som ikke har skype, bare fasttelefon, men har ikke sett tallene på det enda.

Skrevet

en slipper jo månedsprisen men det kostet vel 14 øre i min til fasttelefon da.. vet ikke hva det koster med f.eks telenor jeg?

Skrevet

Vi har visst også skype innlagt på maskina.Bruker det ikke så ofte jeg da..men mannen snakker med kompisene sine med Skype.

Hva det koseter vet ikke jeg.Vi har internett igjennom kabeltv.Og det har kompisene også.

Koldbruna

Skrevet

Jeg har Skype og bruker det en del. Det koster 14 øre å ringe til fasttelefon, men det lønner seg dårlilg å bruke Skype til å ringe mobil.

Man forhåndsbetaler og jeg mener å huske at minste beløp man kan kjøpe er 8 euro.

HER kan dere både lese mer, laste ned og kjøpe ringetid.

Skrevet

Jepp. Bruker det til å ringe pc til pc.

Topp lydkvalitet! Har hatt konferanse med 3 forskjellige land og 4 brukere. Null problem. Anbefales.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ringe til fasttelefoner fungerer ikke helt optimalt hos meg, enda verre til mobil. Er jeg alene i verden om det?

Skrevet
Ringe til fasttelefoner fungerer ikke helt optimalt hos meg, enda verre til mobil. Er jeg alene i verden om det?

Nei, jeg syns det kan være "hakkete" å ringe til fast/mobiltelefon. Tror pc-til-pc fungerer aller best.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Oki. Vi får håpe det blir bedre, var i hvert fall langt bedre enn da jeg prøvde det får et par måneder siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...