Gå til innhold

Bryr folk seg egentlig sååååå mye? Og hvorfor skjønner ikke folk at folk er forskjellige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk har så lett for å komme med råd, og "passe på" andre. Men noen ganger lurer jeg på om de egentlig bryr seg, eller om det bare får de til å føle seg viktigere? 

Når det kommer til å "passe på" så synes jeg det er forferdelig slitsomt. Dét virker som enkelte ikke skjønner at folk kan være forskjellige? Noen vil ha et rolig hjemmeliv, noen vil ha et spennende liv ute i verden. Noen liker smerte, nornalt sett gjør folk ikke det! Hvorfor skal folk prakke på andre hvordan de skal føle om ting og ikke?? Det er jo disse som er de mest egoisitiske. For det er liksom bare ditt syn på livet som er riktig liksom, og "tar du andre avgjørelser enn meg vil du deg selv vondt". Mennesker er masete..

Anonymkode: 0da37...d60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger deler jeg her om mine seksuelle preferanser. Jeg liker å ha sex med kompiser og ikke være i forhold f.eks. alltid noen som skal si at det er selvdestruktivt og diverse. Det de ikke vet er at å være i et monogamt forhold og å gå den tradisjonelle veien er for meg destruktivt. Da blir jeg lagt lenker på og ulykkelig (har vært i 2 lange forhold med gode menn, var ensom og engstelig).

Anonymkode: 44fb7...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det man gjør ikke skader seg selv eller andre, kjør på.

Anonymkode: 9b724...716

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for skilsmisser, det er ikke til å legge skjul på. Men det er en utdøende tradisjon å gifte seg, så det regnes som forebyggende arbeid. 

Anonymkode: 11232...409

Gjest Phrail
Skrevet

Ja, det er mange med norsk statsborgerskap som aldri skulle hatt det i dag, det er ren fakta mange ikke tåler å høre på. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker smerte og ett liv ute i verden, la meg være i fred 😘

Anonymkode: f6691...1dc

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger deler jeg her om mine seksuelle preferanser. Jeg liker å ha sex med kompiser og ikke være i forhold f.eks. alltid noen som skal si at det er selvdestruktivt og diverse. Det de ikke vet er at å være i et monogamt forhold og å gå den tradisjonelle veien er for meg destruktivt. Da blir jeg lagt lenker på og ulykkelig (har vært i 2 lange forhold med gode menn, var ensom og engstelig).

Anonymkode: 44fb7...4f7

Dette er så typisk om du er kvinne!! 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er for skilsmisser, det er ikke til å legge skjul på. Men det er en utdøende tradisjon å gifte seg, så det regnes som forebyggende arbeid. 

Anonymkode: 11232...409

Hva mener du egentlig? At det er bra at folk slutter å gifte seg?

AnonymBruker
Skrevet

Folk liker generelt å legge seg opp i andres ting, uavhengig om de bryr seg så mye eller ikke. 

Anonymkode: 54c80...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...