Gå til innhold

Jeg er overvektig, men ønsker meg slank mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er altså 15-20 kilo overvektig synes jeg selv da, orker ikke å slanke meg det blir for mye stress og mas. Jeg tenner overhodet ikke på overvektige menn selv om mange sier like barn leker best. Jeg vil ha en slank mann, ikke overvektig, tja kanskje normalvektig om han er litt trent vertfall. Er det for mye å forlange? 

Overvektige vil ikke alltid ha overvektige av motsatt kjønn.

Anonymkode: a909f...045

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. trente folk vil ha trente partnere.

Anonymkode: 54727...bed

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. trente folk vil ha trente partnere.

Anonymkode: 54727...bed

Trente folk vil ha tynne partnere. De fleste jeg dater er ganske trent, mens jeg bare er tynn, og jeg spør dem ofte om det er et problem før jeg møter dem, og de sier da; så lenge dama er tynn, så går det greit.

Det er tilfeldig at de jeg dater er trente, ikke så viktig for meg. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er fyrverkeri i senga så tror jeg noen slanke menn vil vurdere deg

Og at du tilfredsstiller andre behov annet enn estestisk

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er vel ikke noe problem. Man er jo ikke moralsk forpliktet til å se etter noen med lik BMI som en selv. Kanskje må du lete litt nøyere, men du finner sikkert noen som liker akkurat deg.

Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Det er ikke noe galt i å ha en seksuell preferanse. 

Skrevet

Da finner du seg en slank mann da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for mye å forlange. Jeg selv er slank med muskler og tenner aller mest på å knulle lubne kvinner. De har mer pupper, rumpe, hofte og lår. 

Anonymkode: 0cdc6...127

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er altså 15-20 kilo overvektig synes jeg selv da, orker ikke å slanke meg det blir for mye stress og mas. Jeg tenner overhodet ikke på overvektige menn selv om mange sier like barn leker best. Jeg vil ha en slank mann, ikke overvektig, tja kanskje normalvektig om han er litt trent vertfall. Er det for mye å forlange? 

Du bestemmer helt selv hva du forlanger. Hva du får er en litt annen sak, men tross alt er det ikke så uvanlig å se en veltrent person sammen med en litt overvektig.

AnonymBruker
Skrevet

Det der tror jeg er regelen heller enn unntaket. Mitt inntrykk er at overvektige kvinner så godt som aldri faller for overvektige menn. De litt lubne mennene er det de slanke kvinnene som tar.

Anonymkode: 8bbab...0c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Broren min er slank og har en overvektig dame. Jeg er også slank (eller godt trent) og er ikke fremmed for en overvektig kvinne, men kjemien må da passe. Og hun bør også trene 2-3 ganger i uken selv om hun er overvektig. Heller kjøtt enn fett :) 

Anonymkode: 0510a...b05

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorvidt det er for mye forlangt gjenstår jo å se, men generelt synes jeg det er helt forståelig at du ønsker deg en du faktisk tenner på. Samtidig er det nok sannsynlig at de fleste (veltrente) menn foretrekker noenlunde slanke kvinner, og en gjør det nok ikke så veldig enkelt for seg selv om en ikke er villig til å selv sørge for å holde seg i form, men forventer en partner som er det. Noen finnes det nok likevel.

Lykke til med jakten :)

Endret av herzeleid
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer overvektig enn deg, og både eksen og nåværende er toppidrettsutøvere. 

Vet ikke om det er tilfeldig eller.. Har en teori om at mennesker som driver med idrett, har et mer avslappet forhold til kroppen sin. Man vet at det viktigste er å ta vare på en selv. Det har jeg gjort i voksen alder, da grunnen til at jeg er overvektig kommer fra omsorgssvikt. (Og de som vet mye om sånt, vet at man må ligge på konstant kcalunderskudd for å gå ned i vekt og bli der i forhold til en som alltid har vært slank. Og det klarer ikke jeg som er så aktiv)

Anonymkode: 2baaf...75d

• Liker 1
Skrevet

Så mye enklere det hadde vært hvis alle foretrakk en partner på sitt eget nivå i stedet for at alle trakter etter de samme pene menneskene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo noen som tenner på feite jenter, som til og med vil ha dem så feit som mulig. Finnes sikkert forum hvor en kan treffe slike.

Anonymkode: 883c7...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig finnes det trente mennesker som tiltrekkes av overvektige mennesker, men forhold er mer enn bare det estetiske. Det er viktig at man har noenlunde de samme interessene. Dersom du ikke liker å trene, og han gjør det, så kan det fort bli skurr. Jeg er selv en aktiv dame som elsker å holde meg i form, og bruker mye av fritiden min på senter eller fjellet. Kunne ikke se for meg å vært sammen med en mann som ikke delte denne interessen, eller som ikke kunne holde tritt med meg ute på tur. 

Anonymkode: feac3...db9

• Liker 2
Skrevet

Tja... Det kan jo bli et problem dersom dette betyr at dere er veldig forskjellige når det gjelder livsstil. De færreste holder seg sunn og slank uten fornuftig kosthold og en noen lunde aktiv livsstil... Og hvis du ikke er interessert i trening og sunn mat kan det fort bli en greie... For både trening, aktivitet og mat utgjør en ganske betydelig del av hverdagen. Virker bare ikke som om du er opptatt av trening og kosthold siden du ikke har planer om å bli kvitt de kiloene dubwelv sier er overflødige. Da kan du vel egentlig ikke forvente det av partneren heller. Litt på s as mme måte som om en som sløser bort lønnen sin på tull til seg selv ikke kan forvente at deres partner skal være sparsom og økonomisk... Enkelte verdier og holdninger bør matche for at et forhold skal fungere over tid

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det blir noe problem. Jeg ser ofte slanke menn med overvektige damer. Det virker som slanke menn liker overvektige damer. 

Anonymkode: a93df...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Ser plenti tynne menn med overvektige damer, og omvendt. De fleste blir voksne og finner noen de syns det er fint å dele hverdagen med, da betyr utseende lite. 

Dette er et ikke-problem. Kom deg på Tinder eller byen så får du beng.

Anonymkode: 56663...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner sikkert noen. Så lenge du ikke snakker ned om overvektige menn så ser jeg ikke noe problem i at du vil ha en slank mann.

Anonymkode: ea46f...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...