AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Er Serbias hovedstad en trivelig by? Kunne tenkt meg en tur dit. Hvordan er prisnivået og hva er verdt å se? Anonymkode: e7940...eaa
Gjest Overrasket Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Tja ... Det er ikke min favorittby i Øst-Europa, men det er helt greit å besøke. To ting skal jeg si om Serbia, de lager velsmakende grillspyd og de vet å feste.
Fju Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Jeg likte meg godt der. Lavt prisnivå (selv om det nok er høyere enn andre steder i Serbia), god mat og veldig bra natteliv. Rakk ikke noe særlig med sightseeing, men de har et Nikola Tesla-museum der blant annet. 1
Blue Berry Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er Serbias hovedstad en trivelig by? Kunne tenkt meg en tur dit. Hvordan er prisnivået og hva er verdt å se? Anonymkode: e7940...eaa Var der kun i 2 netter og det var 45 g! Super gøy å feste på de båtene. Aldri hatt det så kult i hele mitt liv. Basseng i midten(men ikke lov å bade der). Maten var fantastisk god og veldig billig der! Latterlig billig hehe. Men likte meg nok bedre da vi var på festival i Novi Sad, bitte litt nord for Beo. Vil absolutt tilbake 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå