AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Del Skrevet 8. august 2018 Jeg kom på dette etter å ha lest tannblekingstråden og nå har jeg bestilt meg en konsultasjonstime for å undersøke om tennene mine passer for fasetter. I mellomtiden ville jeg gjerne ha hørt litt dersom noen av dere har tannfasetter og hva prisen ble for dere? Hvor mange tenner, hvor lenge siden, er dere fornøyd etc. For min del er det for ekstrem skjevhet i tennene jeg ønsker det. Jeg har hatt tre runder med tannregulering, både standard type og invisalign. Har fjernet fire tenner fordi vi trodde det var pga trang plass de bevegde seg så mye og ble skjeve igjen, men nå sitter jeg derfor igjen med skjevhet OG mellomrom... Anonymkode: 451dd...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Del Skrevet 8. august 2018 Ingen? Anonymkode: 451dd...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Del Skrevet 10. august 2018 Jeg betalte ca 5000kr per tann, gjorde det for ti år siden og er veldig fornøyd Anonymkode: 7a5c2...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå