Gå til innhold

Thule Urban Glide vs. Baby Jogger City Elite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med en eller begge av disse vognene?

Vi ønsker oss en kompakt, enkelt sammenleggbar og lettstyrt vogn. Termin er i februar så det må også være god nok plass i bagdelen til pose/ dyne etc.

Vi har ikke funnet noen butikk som selger begge og det er derfor vanskelig å sammenligne godt. Liker de begge to når jeg ser dem hver for seg, men vil gjerne høre om erfaring/ ris/ ros av begge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulempen er at sittedelen kun er vendt fra deg. Har hatt elite 2 ganger, solgt den innen to dager begge gangene. Altfor bred over bakhjulene. Ville heller sett på babyjogger city premier

Skrevet
38 minutter siden, Minlillelykke said:

Ulempen er at sittedelen kun er vendt fra deg. Har hatt elite 2 ganger, solgt den innen to dager begge gangene. Altfor bred over bakhjulene. Ville heller sett på babyjogger city premier

Jeg har tenkt på det med at sittedelen vender bort fra deg, men det synes jeg de fleste gjør.  Jeg synes mange av de andre typene har altfor små hjul, tungvint å kjøre med i snø/ slaps etc..

AnonymBruker
Skrevet

Hatt god erfaring med City Elite. Fet at sittedel er vendt bort har vært positivt da vår gutt var veldig nysgjerrig på verden rundt seg tidlig og ville heller se på verden enn mamman sin. Man har et vindu man kan se baby via hele tiden uansett. Ulent terreng kan være litt vrient men i byer og innendørs på f.eks handlesenter osv har det vært null problem. Selv med breie bakhjul. Vår vogn er godt brukt i over 2 år nå og passer vår lange gutt enda... 

Anonymkode: 8099f...1e4

Skrevet
3 timer siden, EndeligBebis skrev:

Jeg har tenkt på det med at sittedelen vender bort fra deg, men det synes jeg de fleste gjør.  Jeg synes mange av de andre typene har altfor små hjul, tungvint å kjøre med i snø/ slaps etc..

Veldig mange vogner har vendbar sittedel. Premier som jeg nevnte har jeg delv hatt forgjengeren til. Den er bedre i snø og slaps enn en trehjuling. Den vogna jeg synes er best på slikt underlag har 4 faste lufthjul. Ingen av vår har vært trygge nok til å innta så mye inntrykk i så tidlig alder som bytte fra bag til sportsdel skjer. Premier blir mer kompakt sammenlagt enn elite, den er faktisk ganske stor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...