Gjest *jentepå25* Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ble for tre uker siden sammens med en ny og herlig gutt. Neida, han er vel ikke av de peneste og jeg har hatt mye penere også. Men, han er så utrolig god og perfekt så hans utseende har ingenting å si. Jeg er som dere ser 25 år, og har venninner som er eldre og yngre enn meg. De har igjen kjærester og ofte pleier vi å møtes til å drikke litt vin sammen og sånt. Har de siste helgene tatt med han også. De er hyggelige mot han...men de har en litt overlegen og arrogant måte å oppføre seg ovenfor han. Når jeg har møtt vennegjengen uten kjæresten så har de begynt å slenge ut av seg noen ekle kommentarer. Det som forloveden til en venninne sa i dag var om hvordan jeg hadde kommet meg ut av ormebolet til ormen :o Altså, han mente han så ut som en orm. Gi deg, sa jeg til han...og alle satte lo Venninnene mine har også sagt at jeg kan få meg mye bedre, og at de er sjokkerte over at jeg er sammen med han. Hver gang jeg møter de spør de om hvordan det går med ormen, og en annen presterte å spørre om tungen hans var delt slik som ormer har :o Selvfølgelig har jeg bedt de slutte, men da ber de meg ikke å ta det så høytidelig. Uff, vet ikke helt hva jeg vil det gjør så vondt.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 Ja men kjære vene :o For noen venner.. Vet ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde i alle fall åpnet kjeften å sagt hva jeg mente om oppførselen deres!
aline Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 jeg ville blitt åpent og ærlig forbanna og dritsinna på dem, kjeftet på dem og sagt klart ifra om at jeg overhode ikke tålererte slikt TULLsnakk om en person som er så viktig i livet mitt!!! fortell dem også at dersom de ikke klarer å oppføre seg skikkelig når de er sammen med ham, så vil det medføre at dere ikke kommer til å ha like mye tid sammen på sikt, siden han er en viktig del av livet ditt og dersom de ikke klarer å oppføre seg, så får de heller ikke ta like stor del i den delen av livet ditt som han er med på! er de venner, så bryr de seg om han fordi han gjør deg glad!! og det kan de godt få vite, i klartekst. ikke spør om de kan slutte, krev det!
Gjest Ninakanin Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville reist meg opp, sett stille og kald ut, og sagt: Ring meg når dere har blitt voksne nok til å tenke på andre enn deres egne behov, og vet hva det vil si å være en venn. Og så ville jeg gått min vei!! Fly flate, ikke finn deg i det!!! Ytterst respektløst, ble helt sint av å lese innlegget ditt. Fortell hvordan det går, om de har sagt mer tøys.
Gjest vinter Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 :o Og disse var venner??? Nei dette skal du ikke finne deg i. Dette sier mer om dem enn om typen din, noe så overfladisk og barnslig. Det er bra vi ikke faller for samme typer (hadde blitt litt vel trangt i senga spør du meg) Stå på!! vær trygg på deg selv og dine følelser det er da du som er sammen med ham og ikke dem. Si klart ifra at hvis du ønsker komentarer om din typens utseende så vil du be om det og i mellomtiden kan de holde sine usaklige og usmaklige meninger for seg selv. ikke la dem ødelegge for dere.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Usj, for noen venner du har sier jeg bare
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 De vennene der virker utrolig umodene..
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Skriver under på det de andre har skrevet her. for noen uoppdragne venner du har! Kos deg med kjæresten din du.
Dødspingvinen Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville gjort akkurat slik som Ninakanin og Aline anbefaler. Ta det opp hardt neste gang det skjer, og ikke med fine ord heller. Kommer du ærlig talt til å savne disse folka når de oppfører seg på denne måten? Venner kan du få mange, mange flere av, men den store kjærligheten kommer kanskje bare en gang. Og du burde prioritere at du skal ha det godt, fremfor hensyn til idiotiske venner.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Helt enig med alle over. Kjempe barnslige venner. Har ikke noe å si om du er seriøs eller ikke med kjæresten din. Det er mangel på respekt for andre mennesker.
Andrine22 Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Hva? Jeg blir helt sjokkert! Hva slags venner er det som sier sånt om den som du er blitt glad i?!? Ærlig talt, de burde skjerpe seg...
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ville reist meg opp, sett stille og kald ut, og sagt: Ring meg når dere har blitt voksne nok til å tenke på andre enn deres egne behov, og vet hva det vil si å være en venn. Og så ville jeg gått min vei!! Fly flate, ikke finn deg i det!!! Ytterst respektløst, ble helt sint av å lese innlegget ditt. Fortell hvordan det går, om de har sagt mer tøys. Helt enig.
Gjest Gitte Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 hvor overfladiske og fæle går det ann å være?? venner sier ikke sånt om hverandres kjæreste, har man ikke noe koselig å si så ikke si noe i det hele tatt. du burde fortelle de hva du mener om... de burde bry seg om hvordan han behandler deg, og oppfører seg, er da ikke de som skal være sammen med han... du skal se riiimelig perfekt ut for å kunne dømme _venner_ på utseendet... utrolig dårlig av de å gjøre narr av han før de har blitt kjent med han... stå på!
Cata Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 Bevare meg vel for noen "venner". Mildt sagt ufin oppførsel, synes jeg. Om ikke kjæresten din er av den typen som ville blitt enstemmig valgt til Mr. Universe, så er han i allfall den mannen som du har valgt. Og det synes jeg vennene dine burde respektere. Og om de nå fleipet med det en gang så burde de nå i allfall holde seg for gode til å fortsette med det. Rett og slett dårlig gjort overfor deg, er det.
Miori Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Tror ikke jeg ville definert de som venner en gang....
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #16 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ble for tre uker siden sammens med en ny og herlig gutt. Neida, han er vel ikke av de peneste og jeg har hatt mye penere også. Men, han er så utrolig god og perfekt så hans utseende har ingenting å si. Jeg er som dere ser 25 år, og har venninner som er eldre og yngre enn meg. De har igjen kjærester og ofte pleier vi å møtes til å drikke litt vin sammen og sånt. Har de siste helgene tatt med han også. De er hyggelige mot han...men de har en litt overlegen og arrogant måte å oppføre seg ovenfor han. Når jeg har møtt vennegjengen uten kjæresten så har de begynt å slenge ut av seg noen ekle kommentarer. Det som forloveden til en venninne sa i dag var om hvordan jeg hadde kommet meg ut av ormebolet til ormen :o Altså, han mente han så ut som en orm. Gi deg, sa jeg til han...og alle satte lo Venninnene mine har også sagt at jeg kan få meg mye bedre, og at de er sjokkerte over at jeg er sammen med han. Hver gang jeg møter de spør de om hvordan det går med ormen, og en annen presterte å spørre om tungen hans var delt slik som ormer har :o Selvfølgelig har jeg bedt de slutte, men da ber de meg ikke å ta det så høytidelig. Uff, vet ikke helt hva jeg vil det gjør så vondt. Ærlig talt, hvilke venner er det du har? Kaller du dette venner? kan de være noe mere enn 14 år+ folk som er nedlatende pga utseendet+ jeg er målløs. Utsendet har ikke noe å si. hold på din kjæreste og kvitt deg med de du kaller venner
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 Skriver under på det de andre har skrevet her. for noen uoppdragne venner du har! Kos deg med kjæresten din du.
Annie Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 Sånne hadde ikke jeg kalt venner. Er sjokkert hva såkalt voksne mennesker klarer å få sagt!! Sender en . Kos deg med den fantastiske mannen og gi blaffen i de andre. Mest sannsynlig dreier det seg om sjalusi fra deres side. At han (som i deres øyne sikkert er mye mindre verd og mindre pen enn de) har fått seg kjæreste og ikke de. LYKKE TIL!!
smidja Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 Fy søren :o :o :o Jeg begynte nå nesten å grine når jeg leste dette. Hvordan kan noen være så ekkel og slem? Hvorfor skal man være sånn mot noen man liksom skal bry seg om??? For man bryr seg vel om vennene sine? Bli sint ja, og si ifra riktig så kraftig til de. Stakkers deg. Kos deg med den snille gode kjæresten din du! JEG har oppdaget at det er de som er mest verd...
Gjest Madam Felle Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 jeg ville blitt åpent og ærlig forbanna og dritsinna på dem, kjeftet på dem og sagt klart ifra om at jeg overhode ikke tålererte slikt TULLsnakk om en person som er så viktig i livet mitt!!! fortell dem også at dersom de ikke klarer å oppføre seg skikkelig når de er sammen med ham, så vil det medføre at dere ikke kommer til å ha like mye tid sammen på sikt, siden han er en viktig del av livet ditt og dersom de ikke klarer å oppføre seg, så får de heller ikke ta like stor del i den delen av livet ditt som han er med på! er de venner, så bryr de seg om han fordi han gjør deg glad!! og det kan de godt få vite, i klartekst. ikke spør om de kan slutte, krev det! Må bare signere på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå