Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg datet først. Først virket han intr, så bare ignorerte han meg totalt når han dro hjem. Tok kanskje kontakt 1x i mnd på messenger. Så bestemte meg for at vi ikke kunne bli noe romantisk. Han er magisk i senga, men virker uinteressert! Rett og slett. Så kan ikke påstå han er ute etter sex, er vel meg da som tar initiativ.. 

Allikevel spør han om å komme på besøk når han er i byen min og er da 100 prosent tilstedeværende. Vi sover sammen og har ikke sex, hvertfall ikke de siste gangene. Gidder ikke ha sex med noen som ikke virker tiltrukket av meg. Men han holder rundt meg og stryker meg i håret. 

Vi snakker om alt og ingenting og ler mye sammen, så liker godt å være med han. Han er sprudlende og blid og man blir glad i han.

Sov hos meg søndag til mandag og nå kommer han sikkert å ignorere meg til neste gang han drar hit. Så, er dette et vennskap?? Han omtaler meg som en venn. Og er aktiv på tinder. Jeg og forsåvidt.. Har ikke klart å utvikle romantiske følelser pga dette. Ville dere beholdt han som venn? Blir forvirret av meg selv og han! 

Anonymkode: 93433...927

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg datet først. Først virket han intr, så bare ignorerte han meg totalt når han dro hjem. Tok kanskje kontakt 1x i mnd på messenger. Så bestemte meg for at vi ikke kunne bli noe romantisk. Han er magisk i senga, men virker uinteressert! Rett og slett. Så kan ikke påstå han er ute etter sex, er vel meg da som tar initiativ.. 

Allikevel spør han om å komme på besøk når han er i byen min og er da 100 prosent tilstedeværende. Vi sover sammen og har ikke sex, hvertfall ikke de siste gangene. Gidder ikke ha sex med noen som ikke virker tiltrukket av meg. Men han holder rundt meg og stryker meg i håret. 

Vi snakker om alt og ingenting og ler mye sammen, så liker godt å være med han. Han er sprudlende og blid og man blir glad i han.

Sov hos meg søndag til mandag og nå kommer han sikkert å ignorere meg til neste gang han drar hit. Så, er dette et vennskap?? Han omtaler meg som en venn. Og er aktiv på tinder. Jeg og forsåvidt.. Har ikke klart å utvikle romantiske følelser pga dette. Ville dere beholdt han som venn? Blir forvirret av meg selv og han! 

Han bruker deg som hotell (gratis overnatting)? Ikke en venn.

Anonymkode: 4d77f...756

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke en venn, han trenger en madrass.

Hvis jeg var deg ville jeg bare ignorert hele fyren, han høres ganske tåpelig ut. :)

Anonymkode: 50fa9...541

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Han lurer og bruker deg til å tro han er en venn for å få gratis overnatting.

Endret av Stella Rose
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han bruker deg som hotell (gratis overnatting)? Ikke en venn.

Mulig det.. Har kun hatt "venner" som utnytter meg, dvs jeg er kun god nok når de ikke har noen bedre. Han bor selvsagt gratis her ja. Vi har det jo koselig mens han er her som sagt, ellers ignorerer han meg. 

AnonymBruker
Skrevet

En kvinne i hver havn? Høres jo ut som det er beleilig for han..men kan jo også hende at han bare ikke er så flink til å holde kontakten med folk han ikke ser? Samboeren min snakket veldig sjeldent med noen av kompisene sine, men de gjør mye ut av tiden de faktisk har sammen. 

Om du tør kan du jo spørre?☺️

Anonymkode: 447b5...35d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne i hver havn? Høres jo ut som det er beleilig for han..men kan jo også hende at han bare ikke er så flink til å holde kontakten med folk han ikke ser? Samboeren min snakket veldig sjeldent med noen av kompisene sine, men de gjør mye ut av tiden de faktisk har sammen. 

Om du tør kan du jo spørre?☺️

Anonymkode: 447b5...35d

Han er ikke en *player*. Fremstår som en ordentlig fyr..:) Han er 42 år også, han er vel for gammel til sånn?😂 Jeg er bare 29.

Han prater jo med andre på messenger mens han er her, så vet han kan skrive med de han bryr seg om da.. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke en *player*. Fremstår som en ordentlig fyr..:) Han er 42 år også, han er vel for gammel til sånn?😂 Jeg er bare 29.

Han prater jo med andre på messenger mens han er her, så vet han kan skrive med de han bryr seg om da.. 

Men du får høre fra han kun når han er i din by og det er praktisk for han å sove gratis hos deg?! Han er IKKE en venn, men en utnytter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen slutter aldri med å være playere. Det finnes ikke aldersgrense for slikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du får høre fra han kun når han er i din by og det er praktisk for han å sove gratis hos deg?! Han er IKKE en venn, men en utnytter.

Bør nok droppe han ja. 

• Liker 1
Skrevet

Inn og ut av 'vennskap' så litt sex også tilbake til 'vennskap' ... F--n så tidsødslende! For meg er det som GPS'n viser veien rett inn i fjellveggen!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ironically_me skrev:

Inn og ut av 'vennskap' så litt sex også tilbake til 'vennskap' ... F--n så tidsødslende! For meg er det som GPS'n viser veien rett inn i fjellveggen!

Vi har ikke sex mer som sagt, ikke så kult når han ved siden av tydelig ikke er tiktrukket av meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...