Gå til innhold

Hvordan møter folk hverandre i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv aldri helt lykkest med flørting, dating og lignende og har alltid foretrukket å be noen med ut som jeg har kjent fra før av via venner og bekjente eller lignende, men nå er det ingen single damer i vennekretsen min og jeg er ekstremt lei av å være singel så da lurer jeg egentlig bare på hvor folk møtes i dag? Jeg har hatt null flaks med Tinder, jobben er det umulig å finne noen på da det er 90% menn, ingen single venninner eller venner av venner, så hva er egentlig valgene? Jeg har aldri vært en stor fan av å gå ut på byen for å skulle sjekke opp noen jeg aldri har sett eller møtt før, men er det slik at jeg bare må bite tenna sammen og gjør det i håp om å møte noen? Jeg prøvde å slå av en vennlig prat med to stykker i helgen som var, men ble kontant avvist ganske kraftig som ledet meg til å tro at kvinner på byen sikkert er drita lei av mannfolk som prøver å komme i prat med dem, så hva skal man egentlig gjøre.

Hvor møter man andre single? Hvordan møtte du kjæresten, eller hvor "leter" du hvis du er singel?

Anonymkode: 3c159...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte mine langvarige forhold på byen, men jeg er egentlig ikke noen "på byen"- menneske, så aner egentlig ikke hvordan det kunne skje meg. Nå er jeg singel da, og har møtt et par dater på Sukker osv... 

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på en faggruppe på Facebook......

Anonymkode: e6e15...66b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du må børste av deg opplevelsen fra byen og begynne å tenke at single jenter generelt er interessert i kontakt og ikke så veldig opptatt av hvor det skjer, men hvordan. Og så finne en arena du behersker. Jeg synes det var desidert best å komme i prat med jenter i hverdagssituasjoner der min direkte væremåte oftest opplevdes som uventet og spennende og tok dem litt på senga. Sånn møtte jeg samboeren min også. Hadde jeg gjort det samme på byen hadde jeg blitt en i mengden og fått samme reaksjon som deg - andre igjen behersker byen. Noen vil lykkes best med å delta i diskusjoner på Facebook og ta kontakt med meningsfeller, andre igjen har det som skal til for en attraktiv Tinder-profil. 

Anonymkode: c5faa...da8

Skrevet

Universitet. 60 % jenter der så er jo et paradis for menn

Skrevet

På fjelltur

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på tinder.

Skrevet

På jobben min faktisk 😄 han kjente sjefen min og var støtt og stadig innom, viste seg litt senere at det var for å kunne skravle med meg 😂🏽

Anonymkode: 4d729...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...