Aurora20 Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Fant nettopp ut at typen har vært på strippeklubb. Kjipt, spør du meg.. Sjekka saldoen hans, og der hadde han jommen meg svidd av 400 kroner inne på denne dumme plassen. Har jeg grunn til å være sint? Kjenner jeg er mektig irritert, men kanskje mest skuffa.. Tenk å bruke de siste pengene han har på en sånn plass!?
nallemaja Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 hadde blitt fly forbanna jeg! Men så har vi en avtale om at slike steder ikke besøkes av noen av oss(kun i fellesskap om det skulle skje), så da hadde han brutt en avtale, og jeg hadde hatt rett til å bli sur...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Er vel ikke værre at han svidde av fire hundre på en strippeklubb enn på en annen klubb.
Aurora20 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2005 hadde blitt fly forbanna jeg! Men så har vi en avtale om at slike steder ikke besøkes av noen av oss(kun i fellesskap om det skulle skje)' date=' så da hadde han brutt en avtale, og jeg hadde hatt rett til å bli sur...[/quote'] Fint at du skjønner meg.. Vi har jo forsåvidt blitt enige i at vi ikke skal besøke slike plasser, ihvertfall er han fullt klar over at jeg ikke liker det.. Hmm. Irriterer meg, men er usikker på om jeg gidder å ta det opp med ham, eller om han skal få lov til å innrømme det selv?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Hvorfor skal han innrømme noe som helst? Er du ikke voksen nok til å fortelle at du så saldoen hans og at du ikke liker at han er på strippeklubb da? At han vet at du ikke liker at han går på stripping er vel neppe det samme som om at dere har en avtale om at han ikke går på stripping. Du eier da ikke mannen!
Aurora20 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2005 Hvorfor skal han innrømme noe som helst? Er du ikke voksen nok til å fortelle at du så saldoen hans og at du ikke liker at han er på strippeklubb da? At han vet at du ikke liker at han går på stripping er vel neppe det samme som om at dere har en avtale om at han ikke går på stripping. Du eier da ikke mannen! Vel, jeg mener det er litt å gå over streken.. Det som kanskje hadde gjort saken litt bedre, er om han hadde fortalt det til meg. Det er verre når jeg oppdager det selv. Og nei, jeg eier ikke denne mannen på noen som helst måte, men når man er forlovet og samboere synes jeg man bør respektere hverandre. Og det gjør han absolutt ikke når han VET at jeg blir lei meg.
Andrine22 Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Skjønner deg godt. Hadde blitt skikkelig lei meg og skuffa selv...
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ser ikke problemet. Han kunne da like godt svidd av 400 på byen også.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ser ikke problemet. Han kunne da like godt svidd av 400 på byen også. Samme her. Hvis dette hadde vært noe du oppdaget til stadighet så hadde det vært en annen sak. men det dreier seg (tydeligvis?) om en gang, hva så? :o :o Og hvorfor sjekker du kontoen hans?
Gjest Gitte Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 syns det virker verre at du driver å sjekker saldoen hans for å finne ut hva han har drivi med jeg... gutten må da få se på strippere om han vil det... bare se men ikke røre
:-) anna Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Tror vel egentlig ikke at det er de 400 kronene dette handler om. Skjønner deg godt jeg. Hadde heller ikke likt det. Men jeg gidder ikke å diskutere for eller mot stripping her. Det er alltid noen som mener at man er verdens kjipeste dame, fordi man ikke applauderer om kjæresten vil betale for å se andre damer ta av seg klærne.
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 Vent litt! Jeg fikk ikke med meg at hun hadde sjekket saldoen hans. I såfall synes jeg at det er mye verre enn et strippeklubbesøk.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Det at trådstarter sjekker kontoen hans kan jo tyde på usikkerhet i forholdet. Dessverre...
maki Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Syns som flere andre her, at det er værre at du skjekka kontoen hans.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #16 Skrevet 11. mars 2005 HALLOOOO... dere henger dere opp i at hun har sjekket kontoen hans.. Så vidt jeg vet så MÅ man ha kontonr. og KODE for å få sjekket den... Mange av mine veninner har også tilgang til sine samboeres konto fordi dem har FELLES økonomi... Om dem har blitt enige om at strippeklubb ikke er akseptabelt oppholdsted eller ikke... han vet at hun ikke liker det.. Hvorfor skal ikke han da akseptere henne da? En annen ting.. hvorfor skal man se andre enn ens kjære kle av seg? Er ikke det litt respektløst kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 HALLOOOO... dere henger dere opp i at hun har sjekket kontoen hans.. Så vidt jeg vet så MÅ man ha kontonr. og KODE for å få sjekket den... Mange av mine veninner har også tilgang til sine samboeres konto fordi dem har FELLES økonomi... Om dem har blitt enige om at strippeklubb ikke er akseptabelt oppholdsted eller ikke... han vet at hun ikke liker det.. Hvorfor skal ikke han da akseptere henne da? En annen ting.. hvorfor skal man se andre enn ens kjære kle av seg? Er ikke det litt respektløst kanskje? Helt eing......
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 Det er en selvfølge at man respekterer hverandre i et forhold. Om du på forhånd har fortalt han at du sliter veldig med tanken på at han skal på strippeklubb så bør han ta hensyn til det. Å gå på slike klubber er ikke noe man MÅ gjøre. Om du ikke har sagt fra så er han vel bare litt korttenkt. Jeg hadde ikke likt at min mann var på strippeklubb. Hadde ikke nektet han det, men han hadde ikke fått noe på en stund etter et slikt besøk. Liker ikke tanken på at han blir kåt av andre og så skal ha seg med meg. Nå blir han jo helt sikkert det i hverdagen og men det vet jo ikke jeg noe om. Et aldri så lite selvbedrag :-)
Gjest totten Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 HALLOOOO... dere henger dere opp i at hun har sjekket kontoen hans.. Så vidt jeg vet så MÅ man ha kontonr. og KODE for å få sjekket den... Mange av mine veninner har også tilgang til sine samboeres konto fordi dem har FELLES økonomi... Om dem har blitt enige om at strippeklubb ikke er akseptabelt oppholdsted eller ikke... han vet at hun ikke liker det.. Hvorfor skal ikke han da akseptere henne da? En annen ting.. hvorfor skal man se andre enn ens kjære kle av seg? Er ikke det litt respektløst kanskje? Helt enig. Jeg ser ofte på kontoen til min smaboer da det er denne vi betaler regninger fra, og jeg har full tilgang til denne dersom han glemmerå betale regningene, slik han ofte gjør. Og som du sier, man bør respektere kjlærestens ønsker, det har ikke noe med om det er greit at kjæresten går på strippeklubb eller ikke, heller ikke om det er rett av kjæresten å misslike det. Har man klart ytret sin mening om at man har et problem med dette bør enkjæreste respektere det!!!
smidja Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Har vært på strippeklubb med mannen min og han har har vært uten meg. Det spiller ingen rolle for meg om han går dit en gang. Synes kanskje at du lager litt mye ut av dette her. Men om du har fortalt han at du har problemer med det er det selvfølgelig leit at han ikke tar hensyn til det. Men om han var ute med gutta og en eller annen fant ut at de skulle dit, og alle var enig, så ble det vel litt teit at han skulle si at han måtte gå hjem fordi du ikke likte det? Og husk på at det jo er deg han kommer hjem til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå