Gå til innhold

Hørte noe om han jeg dater fra en annen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant! Jeg tror ikke det er noe mellom dem lenger, stoler jo på han, og da hadde nok hun som fortalte meg om det også visst om det. Og tror hun "gamle dama" vet at han har fått ny date, eller at han hele tiden dater. 

Anonymkode: 6bab8...c1c

Hvor gammel er hun egentlig?

Anonymkode: 20059...a34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er dere kollegaer? For meg er det ikke nødvendigvis så vanlig å snakke jobb med datene mine.

Vi er ikke kolleger. Og det er ikke jobb- jobb snakk. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er hun egentlig?

Tror hun er godt over 50, og han er 30ish... 

Gjest padawan
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener dere virkelig at vi mannfolk skal levere en slags CV når vi dater dere slik at dere skal få oversikt over når, hvor og med hvem vi har hatt en relasjon?

Anonymkode: 17977...13e

Seff må du det. Og underveis må du kunne redgjøre hvorfor du så på den og den og likte de og de bildene på Instagram.

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke kolleger. Og det er ikke jobb- jobb snakk. 

Hmm. Jeg synes det er rart han snakker så mye om akkurat henne? Menn har det litt med å snakke om de damene de tenker litt ekstra på, eller? Kanskje det ikke er sånn? Kanskje de er fullstendig tause om dem de liker aller best?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hmm. Jeg synes det er rart han snakker så mye om akkurat henne? Menn har det litt med å snakke om de damene de tenker litt ekstra på, eller? Kanskje det ikke er sånn? Kanskje de er fullstendig tause om dem de liker aller best?

Jeg vil ikke si at han snakker så mye om henne egentlig, men han snakker om henne som om det er ingenting, og derfor ble jeg veldig overrasket over det jeg fikk høre fra hun jeg møtte. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke si at han snakker så mye om henne egentlig, men han snakker om henne som om det er ingenting, og derfor ble jeg veldig overrasket over det jeg fikk høre fra hun jeg møtte. 

Snakker han om mange andre da?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snakker han om mange andre da?

Det vi har pratet om henne har vært i naturlige sammenhenger som jeg ikke vil nevne her. Det er ikke sånn at han har et oppheng i henne heller. Da hadde jeg vært den første til å reagere... 

AnonymBruker
Skrevet

De er vel kanskje som meg og han jeg datet en stund, gått over til å være bare venner og det funker. Kan selv finne på å nevne ham endel, bare fordi vi snakker sammen jevnlig og han er en jeg alltid har fine samtaler med. Kanskje det ikke betydde allverdens for hverken ham eller henne, så da er det ikke voldsomt avgjørende for ham å redegjøre for akkurat det forholdet til deg. 

Anonymkode: 572d0...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...