AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Jeg fikk høre en ting av noen jeg tilfeldig møtte som kjenner til han jeg dater. Og hun fortalte meg at han pleide å date en mye eldre dame enn seg for en stund siden, og han dumpet henne. Men saken er at de jobber sammen nå og da, og han har snakket en del om henne, men ikke nevnt at de hadde et datingforhold. Og jeg vet at det hører historien til, men det plager meg litt, og vet ikke helt om jeg skal spørre han om det eller ikke. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6bab8...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Ville ikke likt at noen utelot sånne opplysninger bare fordi de vet at det kan bli bråk av det. Det er skikkelig sleipt og kalkulerende. Men ville ikke vært så bekymret for at det er noe der, når han dumpet henne. Anonymkode: 309e3...f09 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Mener dere virkelig at vi mannfolk skal levere en slags CV når vi dater dere slik at dere skal få oversikt over når, hvor og med hvem vi har hatt en relasjon? Gærne kjerringer ass...🙄 Anonymkode: 17977...13e 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mener dere virkelig at vi mannfolk skal levere en slags CV når vi dater dere slik at dere skal få oversikt over når, hvor og med hvem vi har hatt en relasjon? Gærne kjerringer ass...🙄 Anonymkode: 17977...13e Hahaha, selvfølgelig! 😄 Anonymkode: 6bab8...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk høre en ting av noen jeg tilfeldig møtte som kjenner til han jeg dater. Og hun fortalte meg at han pleide å date en mye eldre dame enn seg for en stund siden, og han dumpet henne. Men saken er at de jobber sammen nå og da, og han har snakket en del om henne, men ikke nevnt at de hadde et datingforhold. Og jeg vet at det hører historien til, men det plager meg litt, og vet ikke helt om jeg skal spørre han om det eller ikke. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6bab8...c1c Oi.. dette høres ut som en jeg kjenner. Og han ligger med henne fortsatt. Anonymkode: 4dba1...682
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Oi.. dette høres ut som en jeg kjenner. Og han ligger med henne fortsatt. Anonymkode: 4dba1...682 Og det gjorde meg jo ikke akkurat mer bekymret nei... Anonymkode: 6bab8...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det gjorde meg jo ikke akkurat mer bekymret nei... Anonymkode: 6bab8...c1c Hvor bor du i landet? Anonymkode: 4dba1...682
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor bor du i landet? Anonymkode: 4dba1...682 Oslo/ Akershus Anonymkode: 6bab8...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oslo/ Akershus Anonymkode: 6bab8...c1c Da er det ikke han Anonymkode: 4dba1...682
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det ikke han Anonymkode: 4dba1...682 Hihi, hvis det hadde vært han, så tror jeg jaggu meg jeg måtte begynne å spille i lotteriet... 😄 Anonymkode: 6bab8...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 Jeg synes også det høres kjent ut... Hvor gammel er han? Anonymkode: 572d0...109
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #12 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes også det høres kjent ut... Hvor gammel er han? Anonymkode: 572d0...109 i 30 åra Anonymkode: 6bab8...c1c
Cuntzilla Skrevet 8. august 2018 #13 Skrevet 8. august 2018 (endret) I starten av datingfasen er man vel kanskje litt ekstra forsiktig med å fortelle om det dersom man har ekser i sin omgangskrets. Alle har vel en gammel venn eller kollega eller andre i sitt nettverk som man har datet en gang, man introduserer dem ikke til ny flørt som "dette er Daniel, han har jeg ligget med". Det skaper jo bare usikkerhet og er ofte fullstendig irrelevant informasjon uansett spør du meg. Når det er en nylig eks så virker det mer relevant å informere om da, men likevel.. Vet ikke hvor lenge dere har datet, men selv ville jeg iallfall vært forsiktig med å fortelle min splitter nye flamme om det dersom jeg jobbet mer eller mindre tett med forrige. Veldig mange mennesker blir lett usikre og sjalu, særlig i starten, så det eneste man oppnår med det er å gi den andre unødvendig tankespinn eller klump i magen. Så det kan jo være en grunn til å holde munn, som jeg synes er helt fair. Kanskje han har tenkt å si det senere. Om man ønsker å tro det beste om folk. Edit: Glemte å svare på selve spørsmålet. Jeg hadde selvsagt spurt, altfor nysgjerrig til å ikke gjøre det. Og kleint hvis han sitter og snakker om henne igjen og du sitter der og vet noe han ikke forteller. Bare få det luftet ut, kommer til å gnage på deg. Endret 8. august 2018 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #14 Skrevet 8. august 2018 11 minutter siden, Cuntzilla said: I starten av datingfasen er man vel kanskje litt ekstra forsiktig med å fortelle om det dersom man har ekser i sin omgangskrets. Alle har vel en gammel venn eller kollega eller andre i sitt nettverk som man har datet en gang, man introduserer dem ikke til ny flørt som "dette er Daniel, han har jeg ligget med". Det skaper jo bare usikkerhet og er ofte fullstendig irrelevant informasjon uansett spør du meg. Når det er en nylig eks så virker det mer relevant å informere om da, men likevel.. Vet ikke hvor lenge dere har datet, men selv ville jeg iallfall vært forsiktig med å fortelle min splitter nye flamme om det dersom jeg jobbet mer eller mindre tett med forrige. Veldig mange mennesker blir lett usikre og sjalu, særlig i starten, så det eneste man oppnår med det er å gi den andre unødvendig tankespinn eller klump i magen. Så det kan jo være en grunn til å holde munn, som jeg synes er helt fair. Kanskje han har tenkt å si det senere. Om man ønsker å tro det beste om folk. Edit: Glemte å svare på selve spørsmålet. Jeg hadde selvsagt spurt, altfor nysgjerrig til å ikke gjøre det. Og kleint hvis han sitter og snakker om henne igjen og du sitter der og vet noe han ikke forteller. Bare få det luftet ut, kommer til å gnage på deg. Jeg får fiske litt om det, neste gang han snakker om henne. Anonymkode: 6bab8...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #15 Skrevet 8. august 2018 Jeg synes han høres ut som en flott fyr. Hvorfor skulle han fortelle dette til deg? Han kan uansett ikke gjøre noe med det, hvis ikke det å bytte jobb er et alternativ. Hadde satt pris på at han ikke sa noe om det var meg, og nå var det en utenforstående som fortalte det til deg. Jeg liker menn som ikke forteller om tidligere dater, gjør det ikke selv heller. Anonymkode: 4b074...cd8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #16 Skrevet 8. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får fiske litt om det, neste gang han snakker om henne. Anonymkode: 6bab8...c1c Hvorfor snakker han så mye om akkurat henne da? Anonymkode: 20059...a34
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #17 Skrevet 8. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor snakker han så mye om akkurat henne da? Anonymkode: 20059...a34 Han snakker vel bare om henne i jobbsammenheng, at det er en dame han har kjent lenge... og jeg ville ikke grave og trodde heller ikke at det hadde vært noe, pga aldersforskjellen. Anonymkode: 6bab8...c1c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #18 Skrevet 8. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes han høres ut som en flott fyr. Hvorfor skulle han fortelle dette til deg? Han kan uansett ikke gjøre noe med det, hvis ikke det å bytte jobb er et alternativ. Hadde satt pris på at han ikke sa noe om det var meg, og nå var det en utenforstående som fortalte det til deg. Jeg liker menn som ikke forteller om tidligere dater, gjør det ikke selv heller. Anonymkode: 4b074...cd8 Sant! Jeg tror ikke det er noe mellom dem lenger, stoler jo på han, og da hadde nok hun som fortalte meg om det også visst om det. Og tror hun "gamle dama" vet at han har fått ny date, eller at han hele tiden dater. Anonymkode: 6bab8...c1c
Cuntzilla Skrevet 8. august 2018 #19 Skrevet 8. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får fiske litt om det, neste gang han snakker om henne. Anonymkode: 6bab8...c1c Er bare å spørre rett ut neste gang egentlig, er naturlig å dele med han at du har hørt dette og det er jo ikke en big deal. Eller, det trenger ikke være en big deal. Kanskje han blir litt flau over at han ikke har nevnt det eller føler at du graver, jeg vet ikke.. spørs jo på hvordan du legger det frem og hvorfor han ikke har nevnt det. Er jo et alternativ å bare la det ligge og la han fortelle det til sin tid. Om du tror det ikke er noe som gnager på deg hver gang han nevner henne.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han snakker vel bare om henne i jobbsammenheng, at det er en dame han har kjent lenge... og jeg ville ikke grave og trodde heller ikke at det hadde vært noe, pga aldersforskjellen. Anonymkode: 6bab8...c1c Er dere kollegaer? For meg er det ikke nødvendigvis så vanlig å snakke jobb med datene mine. Anonymkode: 20059...a34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå