Gå til innhold

Hvorfor er menn så rolige i datingfasen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi menn ikke er hysteriske følelsesvrak. Voks opp TS.

Anonymkode: 0224e...dd8

Jeg er bare redd for å bli såret, og brent barn skyr ilden... 

Anonymkode: 52db2...1b6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om man liker noen, hvordan kan man bli skremt? Og ved å ta det med ro, hvordan forandrer det seg plutselig helt- til at da blir det suksess? Mulig jeg er treig her, for jeg skjønner det bare rett og slett ikke, hvis man i utgangspunktet har samme følelser ved 1 måned, og sier at man er betatt da, og så freaker den andre parten helt ut, enn om man venter tre måneder, og da går det fint? Hva endrer seg? Tror jeg trenger dette med teskjeer 😄 

Typisk urutinert mann/gutt som er for ivrig framstår nervøs og usikker, noe som ofte er turnoff. Når dating blir mer daglidags, så faller spenningsnivået og mann blir mer attraktiv. Dama blir mindre viktig.

Mange damer vil vel ha menn som dater eller har datet mange, fordi de søker etter selvsikker utstråling.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Om jeg er rolig eller ikke er litt avhengig av damen jeg dater. Dersom hun er vinglete og sender mixed signals, blir jeg usikker. Viser hun at hun er interessert, og at hun bryr seg er jeg ganske rolig. Opplever også at damer er "mindre rolig", og kanskje stresser mer med å finne ut hva følelsene de føler betyr osv.

Er vel bare ganske enkel. Liker jeg damen er det ikke så mye å tenke på :ler:

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Minesveiper said:

Er vel bare ganske enkel. Liker jeg damen er det ikke så mye å tenke på :ler:

Så det er bare så enkelt ja 😄 

AnonymBruker
Skrevet

når får man se kvinnenes pupper i løpet av datene?

Anonymkode: cb964...cfe

Skrevet

Roen kan gjerne være påtatt og uttrykk for et spill. Eller det kan være at han er så rutinert at datinga ikke friker han ut i det hele tatt. Men til de som sier at "liker ikke spill" "liker ikke menn med erfaring" osv.:

For å si det direkte:

Hvis han ikke hadde hatt det rolig, hvis han hadde vært en tanke keitete, så skulle du bare se for en ny personlig rekord du satte på sekstimeteren.

Og det funker, ikke sant? Du tenker jo på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...