Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det har jeg aldri vært på før... 

Har googlet litt og blitt ørlite klokere, men hadde lyst til å høre fra noen som faktisk har vært på et? Hvordan var det? 

Anonymkode: 9e09c...6ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun vært på ett men tror jeg foretrekker å være alene. Vi var 3-4 stykker som ble intervjuet, noen ganger ble vi spurt på rekke og rad om samme tingen, andre ganger ble det mer som en slags samtale om det som skulle være jobben der man skjøt inn kommentarer, problemstillinger, løsninger osv. Vi ble også spurt i plenum hvordan vi ville løst en aktuell problemstilling.

Anonymkode: 8f4db...839

AnonymBruker
Skrevet

Å fy dette hadde jeg aldri gått med på. 

Anonymkode: 8583e...d03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig en veldig grei intervjumåte synes jeg. Vi skulle frem 1 og 1 å fortelle litt om oss selv. Også fikk vi noen caser vi skulle diskutere sammen. Ting vi kunne oppleve i arb. Situasjon. Viktig at fu sier det du mener,men like viktig er at du slipper frem de andre og viser at du ser andre rundt deg.

Vi ble også tatt ut 1 og 1 for et raskt intervju personlig. 

Anonymkode: d4d11...50c

Gjest loveli
Skrevet

Da jeg var på gruppeintervju så fikk gruppa en oppgave vi måtte løse.

Så var det bare å vise god samarbeidsevne, være løsningsorientert og hyggelig. Fikk jobben, selv om jeg var 20 og de andre var 40. ;)

Det går så bra så! Det er ikke sånn at man må være den som "styrer" gruppa eller ha det beste svaret. Poenget er å se hvordan du fungerer med andre. Er du en trivelig person som har gode poeng når du snakker, så spiller det ingen rolle at en brautende apekatt uten forståelse for oppgaven roper høyest eller tar størst plass. :)

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er et litt tåpelig opplegg. Hvis du googler så finner du også oppskriften på hva de sitter å liksom analyserer og ser etter. 

Anonymkode: a8788...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...