Gå til innhold

Bryllups Scrapbook

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som akkurat har brukt 1000 kr hos Panduro... (Litt til skader vel ikke???) :hoho:

Skrevet

Hehe litt fra eller til har vel ikke så mye å si :wink:

Skal ta meg en tur til uka å kjøpe inn en liten perm og farget ark. Har bestemt meg for at jeg skal lime inn hilsningene i Scrapbook.

Så skal ha delte a4 ark i en liten perm å så skal jeg beregne et havt ark på hver(t) pers/par.

Så skal jeg klippe ut hilsnigen med sånn mønster saks å lime den inn ved siden av et bilde av h*n/dem hilsningen kommer fra. Tror det blir bra.

Skrevet

Synes ofte sånne startpakker er overpriset, jeg. Og Panduro handler jeg definitivt ikke scrappeting hos, de er svinedyre! Bestiller heller ting på nettet (gjerne fra USA), eller kjøper på en av butikkene i Oslo-området (Steffens, Bikuben, Scraphandleren).

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er en scrap-booking?? :klø:

Skrevet
Synes ofte sånne startpakker er overpriset' date=' jeg. Og Panduro handler jeg definitivt ikke scrappeting hos, de er svinedyre! Bestiller heller ting på nettet (gjerne fra USA), eller kjøper på en av butikkene i Oslo-området (Steffens, Bikuben, Scraphandleren).[/quote']

Må bare si at jeg ikke handlet scrappeting hos Panduro, men andre hobbyting på salg:=)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte å legge frem albumet jeg skal ha bildene fra dagen i, og la gjestene skrive hilsener i den, direkte. bare merker av hvilke sider de kan skrive på, og legger frem penner og sånt. Tror det vil bli litt koselig. :)

Hilsen Maria

Skrevet
Hva er en scrap-booking?? :klø:

Et album som ikke bare er bilder i, men som er forseggjort med ulike artige rammer, sløyfer, ulike teksttyper og hva du ellers måtte føle for å putte inn på arket.

Skrevet

Må bare si at jeg ikke handlet scrappeting hos Panduro, men andre hobbyting på salg:=)

Kanskje ikke så vesentlig, men linken i denne tråden er til sgs, ikke panduro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...