Chapman Skrevet 8. august 2018 #1 Del Skrevet 8. august 2018 Lurer på om folk har erfaring med Nioxin? Er det så bra som folk sier. Vet dere ca pris for en pakke, med kur, shampoo og balsam? Vurderer å teste det, men det er veldig dumt å bruke masse penger om det ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 9. august 2018 #2 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg bestilte en pakke i dag faktisk. Koster 400 kr på blush.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Del Skrevet 11. august 2018 Brukte det i overkant av et halvt år/underkant av et helt. Aner ikke om det utgjorde noen forskjell, hvertfall ingen synlig forskjell, men sånt tar vel tid. Tipper man må bruke det i flere år for å kunne se det på hårveksten. Det som faktisk utgjorde synlig forskjell på meg var å slutte å gå med håret i høy hestehale (gir tynne viker og tynn krone og nakke), og å slutte å sove med håret i strikk. Jeg bruker også biotin supplement for å styrke håret så det ikke ryker like lett, men vet ikke om det hjelper. Anonymkode: a9132...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chapman Skrevet 13. august 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 13. august 2018 På 9.8.2018 den 19.07, fresia skrev: Jeg bestilte en pakke i dag faktisk. Koster 400 kr på blush.no Aaah, jeg trodde det bare ble solgt på frisørsalonger! Men nå ser jeg at det er kommet på blush.no. Så prisen der Takk for svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chapman Skrevet 13. august 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2018 På 11.8.2018 den 13.11, AnonymBruker skrev: Brukte det i overkant av et halvt år/underkant av et helt. Aner ikke om det utgjorde noen forskjell, hvertfall ingen synlig forskjell, men sånt tar vel tid. Tipper man må bruke det i flere år for å kunne se det på hårveksten. Det som faktisk utgjorde synlig forskjell på meg var å slutte å gå med håret i høy hestehale (gir tynne viker og tynn krone og nakke), og å slutte å sove med håret i strikk. Jeg bruker også biotin supplement for å styrke håret så det ikke ryker like lett, men vet ikke om det hjelper. Anonymkode: a9132...305 Ok, fordi jeg sliter ikke med at håret mitt er så slitt. Det er mer at jeg vil ha mer fylde.. men kanskje det er opp til hver enkel da. Siden det ikke var så dyrt så må jeg nesten teste og se! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå