AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Lurer på hvorfor noen av følgerne mine aldri gir likes på mine bilder, mens jeg ser de gir likes til mange. Rart å følge noen når man ikke liker det du legger ut? Jeg la ut en story for å se hvem som er inne på profilen og det var litt over 70 stykker, men under 30 av de liket et innlegg jeg la ut etterpå. Anonymkode: 8d3d9...11e 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor noen av følgerne mine aldri gir likes på mine bilder, mens jeg ser de gir likes til mange. Rart å følge noen når man ikke liker det du legger ut? Jeg la ut en story for å se hvem som er inne på profilen og det var litt over 70 stykker, men under 30 av de liket et innlegg jeg la ut etterpå. Anonymkode: 8d3d9...11e Kanskje du ikke legger ut noe særlig spennende bilder da. Anonymkode: 22a4c...a30 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Jeg tror mye av dette avhenger av hvor populær man er som person i virkeligheten, og hvor attraktiv man ser ut på bilder. Kombinert med hva man viser frem på Instagram, og hvor flink man er til å bruke aktuelle #. Samtidig har det nok litt å si hvor mye man selv også kommenterer og liker andres bilder igjen. Anonymkode: a3ce1...256 1
Kikker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror mye av dette avhenger av hvor populær man er som person i virkeligheten, og hvor attraktiv man ser ut på bilder. Kombinert med hva man viser frem på Instagram, og hvor flink man er til å bruke aktuelle #. Samtidig har det nok litt å si hvor mye man selv også kommenterer og liker andres bilder igjen. Anonymkode: a3ce1...256 Sant, jeg har prøvd å like bildene til de som aldri liker, men det hjelper ikke. Er nok trynefaktor. Det jeg legger ut er ikke ulikt det andre legger ut som får mange likes, deriblant de som sjelden og aldri gir likes til meg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor noen av følgerne mine aldri gir likes på mine bilder, mens jeg ser de gir likes til mange. Rart å følge noen når man ikke liker det du legger ut? Jeg la ut en story for å se hvem som er inne på profilen og det var litt over 70 stykker, men under 30 av de liket et innlegg jeg la ut etterpå. Anonymkode: 8d3d9...11e Story viser da ikke hvem som er inne på profilen, men hvem som ser story. Jeg liker ikke bilder jeg finner uinteressante, dårlig kvalitet, vedkommende har sluttet å like mine bilder eller vedkommende ikke følger meg tilbake. Jeg følger et par som ikke følger meg tilbake fordi de er interessante for meg, men det begrenser seg jo hvor mye opperksomhet jeg gidder å vise dem når de ikke vil følge tilbake. Jeg liker omtrent alle bilder til folk jeg har et nært forhold til og de som er aktive med å like mine. Anonymkode: 475a3...3d0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Jeg følger de. Eksempel. venninne av henne som aldri liker bildene mine liker nesten alle bildene jeg legger ut. Har også ei svigersøster som liker alle bildene til sin søster, og i starten liket hun alle mine, men nå har hun sluttet og liker noen ganger i blant når søsteren er med på bilde eller er nevnt. Jeg følger heller ikke så mange som ikke følger tilbake. Anonymkode: 8d3d9...11e
powpow Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Det er vel ingen som får like mange likes som de har følgere. Jo sjeldnere man legger ut, jo flere likes får man som regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå