Gå til innhold

Ubudne gjester

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud, at folk kan finne på å gjøre sånne ting!

Men jeg er ikke så overrasket, hadde nemlig det samme problemet i dåpen til søsteren min! Bestemor inviterte plutselig sønnen til den ene fadderen, og fikk han opp til døpefonten før noen av oss andre rakk å reagere! Og kunne liksom ikke begynne å be han gå igjen midt under seremonien heller? Så han trodde faktisk han også var fadder en god stund etterpå, helt til mamma fant ut at han trodde det, og tvang bestemor til å forklare for han og unnskylde seg.. :o :hoho:

Mye rart som kan skje når andre gjester begynner å ordne og invitere ja!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri hørt om noe lignende!! I vårt bryllup (som er hotellbryllup) må vi på forhånd gi beskjed om hvem som er invitert og ikkje,,, ville blitt litt skremt om folk plutselig dukket opp uten forvarsel...om det da ikke var såkalte "skjemtere" som dukket opp uanmeldt for å lage litt "gøy og moro" i bryllupet!!! (enkelte som kanskje følte seg litt glemt??men allikevel ville vise at de satte pris på brudeparet) :)

Skrevet
Har aldri hørt om noe lignende!! I vårt bryllup (som er hotellbryllup) må vi på forhånd gi beskjed om hvem som er invitert og ikkje,,, ville blitt litt skremt om folk plutselig dukket opp uten forvarsel...om det da ikke var såkalte "skjemtere" som dukket opp uanmeldt for å lage litt "gøy og moro" i bryllupet!!! (enkelte som kanskje følte seg litt glemt??men allikevel ville vise at de satte pris på brudeparet) :)

Det der var meg det....

Skrevet

Eg begyndte å le av denne tråden eg!

Kunne ikkje falle meg inn å gå uanmeldt verken i brylløp eller barnedåp!

Skrevet

Ja, det dukket faktisk opp noen på esten som ikke var invitert, men som var blitt invitert av andre venner. Sånn "det er jo ikke farlig om du stikker innom". Det var helt greit, og ikke noe stort problem, men det var jo litt irriterende og ikke vite hvem som dukket opp. Hadde det skjedd på middagen eller til kaffen, så hadde jeg eksplodert.

Skrevet

Utrolig frekt gjort av søsteren å invitere folk uten å høre med brudeparet om det er greit :-? , synes jeg. Hadde det vært i mitt bryllup, så hadde jeg blitt skikkelig irritert :-x

Skrevet

Var jo ikke noe vits i å bli irritert da ;) så ikke poenget med å ødelegge dagen pga en person som det ikke egentlig gjorde noe at dukket opp :)

vi fikk gave ja. :)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Var jo ikke noe vits i å bli irritert da ;) så ikke poenget med å ødelegge dagen pga en person som det ikke egentlig gjorde noe at dukket opp :)

vi fikk gave ja. :)

Er egentlig enig med deg, for hadde en blitt irritert ville jo kvelden blitt ødelagt, og det er da virkelig IKKE en person verdt. :wink:

Skrevet

Er egentlig enig med deg, for hadde en blitt irritert ville jo kvelden blitt ødelagt, og det er da virkelig IKKE en person verdt. :wink:

nei, ikke når han ikke gjorde noen skade. Hadde noen av gjestene lagd kvalme og ødelagt ting eller begynt å krangle da hadde jeg blitt sint (for det hadde ødelagt kvelden) men en stakkars forvirret ubuden gjest orket jeg ikke bry meg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...