Arwen Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Lurer på om det er flere som hadde ubudne gjester i bryllupet sitt? Til kaffen hos oss dukket det opp en gammel kompis av B som jeg aldri har hørt om. Jeg gikk bort til han og spurte hvem han var og (litt humoristisk) om han pleide å gå i bryllup han ikke var invitert i. I ettertid viste det seg at søsteren til B hadde sagt at han sikkert kunne stikke innom til kaffen, men jeg synes fortsatt det er litt rart jeg da jeg ville aldri funnet på å gå i et bryllup hvor ikke brudeparet hadde invitert meg.
tommeline Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 Hørtes ut som en merkelig oppførsel, både av han som kom og han som hadde "invitert"! Har ikke hørt om sånt før.
Usikker Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Man går da ikke i bryllup ubedt :o Jeg slutter aldri å undre meg over folks mangelende oppførsel
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Men han følte seg sikkert ikke ubedt siden søsteren til brudgommen hadde sagt han kunne komme... Her er det vel hun som har driti på draget. Ellers har jeg aldri opplevd noe lignende, annet enn å invitere inn skyss som kom etter mine bryllupsgjester - uavhenig av klær og hvem de var som sådan. Klart transporten skulle få kaffe og kaker?!
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Jepp, merkelig... En ting er jo å komme da...men synes også det var rart av en annen gjest og liksom "invitere" og si at det var greit liksom!
Miori Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 oi da.. men mannen hadde jo fått beskjed om at det sikkert var greit....... Dumt å si sånn til folk om det IKKE er greit da...
Arwen Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2005 Det gjorde ingenting da, vi var mange og hadde plass til en til, men jeg tror ikke jeg hadde turt å komme selv om jeg ble invitert på kirketrappa av noen.
Bokalven Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 Å komme og kikke på dere i kriken var nå én ting (Tex og jeg kom jo og kikket på dere), men å skulle dukke opp i kaffen uinvitert kunne aldri ha falt meg inn!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Har hørt om et lignende tilfelle før. Da besteveninnen min giftet seg klarte svigermoren hennes og invitere noen naboer av seg til kaffe. Riktig nok kjendte både bruden og brudgommen disse menneskene, men alikevel. Svigermor trodde vist at hun, siden hun sto for en bitte liten del av brylluppet, kunne invitere.. Kan vel trygt si at min veninne ikke var helt fornøyd med svigermor da nei... Når jeg tenker meg om, så var det mange "hjelpere" som trodde de hadde mye de skulle sagt om det brylluppet. Tanten som skulle hjelpe til med å lage blomsteroppsatser og brudebuketten hadde sitt hun skulle sagt om blomstervalget, noen hjelpere kritiserte dekorasjoner osv, osv, osv. Det var i det hele tatt et syndig kaos. Heldigvis gikk selve bryllups dagen bra uten de helt store kræsjene.. Tror veninnen min er irritert på enkelte den dag i dag, 3 år etter brylluppet...
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Tex og jeg kom jo og kikket på dere At vi ikke tenkte på å snike oss inn til kaffen...... Det må vi huske på neste gang
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2005 #16 Skrevet 11. mars 2005 Utrolig merkelig, spør du meg...Man går ikke i bryllup man ikke har fått invitasjon til. Uansett. K
lucky Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 Har aldri hørt om lignende før jeg :klø: Merkelig synes nå jeg. Men bra det gikk bra allikevel da, at han ikke skapte kjempekrøll.... Jeg hadde iallefall følt meg meget dum hadde jeg vært han :oops:
Lia Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 :o Helt utrolig at det går an! Hadde blitt litt irritert hvis mine gjester hadde begynt å invitere andre gjester, ja!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 :o :o :o Høres helt på tryne ut. Det er vel ikke "vanlig" å invitere seg i bryllup på denne måten. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort i en slik situasjon. Sannsynligvis blitt helt perplex - og ikke gjort noe. Litt nysgjerrig; fikk dere gave hos denne ikke - inviterte personen??
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Til kaffen hos oss dukket det opp en gammel kompis av B som jeg aldri har hørt om. Jeg gikk bort til han og spurte hvem han var og (litt humoristisk) om han pleide å gå i bryllup han ikke var invitert i. I ettertid viste det seg at søsteren til B hadde sagt at han sikkert kunne stikke innom til kaffen,... Er det mulig ?!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå