AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Har hatt to SA på kort tid. Den ene i uke 12 og den andre i uke 5. Nå har vi prøvd i 5 mnd og ingenting har skjedd. Er så redd noe er galt, men sist jeg var inne hos legen å sjekket så var alt bra. Hvorfor vil det ikke bli snart? Er så lei meg. Alle rundt meg blir gravide, deriblant min søster som venter nr 3 nå. Blæææææææh.... Hvor lang tid brukte dere som har har hatt sa/ma på å bli gravide igjen? Anonymkode: 23839...471
Lillyvally Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt to SA på kort tid. Den ene i uke 12 og den andre i uke 5. Nå har vi prøvd i 5 mnd og ingenting har skjedd. Er så redd noe er galt, men sist jeg var inne hos legen å sjekket så var alt bra. Hvorfor vil det ikke bli snart? Er så lei meg. Alle rundt meg blir gravide, deriblant min søster som venter nr 3 nå. Blæææææææh.... Hvor lang tid brukte dere som har har hatt sa/ma på å bli gravide igjen? Anonymkode: 23839...471 Hadde en MA i uke 11, en veldig tidlig SA tre mnd etter det. Og gravid i uke 10 nå. Så tok to mnd etter sist SA, 5 mnd er helt normalt, men Gud, jeg vet at man blir utålmodig! Masse masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Jeg hadde en MA i uke 9 i desember og en SA i uke 5 i juni. Nå gravid igjen 😁👏🏻👶🏻 Anonymkode: 7c346...818
Febmamma Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Jeg hadde en tidlig sa i fjor sommer . Men prøvde ikke bli gravid heller , men hørt at mange blir fort gravide etter sa /exu. Hatt exu også, tok et år før jeg ble gravid igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå