Gjest Loulu Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Jeg er ei jente som akuratt har flyttet for meg selv i en leilighet på bakkeplan. Selve soverommet er under bakken/ sokkel, og har spindelvev og en brannrist som nermeste nabo. Jeg angrer på at jeg flyttet i leiligheten da jeg har begynt å klø over hele meg, blitt svimmel og lagt til merke små sprekker, brunsorte og hvite flekker leiligheten og et slags sukker-lag langs/ oppå lista som lukter eddik. Er dette skadedyr, veggdyr? Irriterer meg også at edderkopper og småkryp kravler inn i leiligheten min.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Sjekk foldene i madrassen på senga di, er det mye svarte prikker der så er det stor sjanse for veggdyr
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Du bør lese deg litt opp på veggdyr- navnet er misvisende Anonymkode: a9d60...0ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Jeg får følelsen av sopp eller lignende, siden du beskriver følelse av svimmelhet. Er du også kvalm og/eller har noe nedsatt allmenntilstand? Det er mulig du har veggedyr, skjekk under madrassen og i folder/sømmer på madrassen. Det er vanskelig å få øye på selve veggedyret, men man kan få øye på sekreter fra dem. https://www.fhi.no/nettpub/skadedyrveilederen/veggedyr-og-andre-teger/veggedyr/ Har du små bitt/stikk på kroppen som klør? I så fall styrker det påstanden om at du blir bitt av veggedyr. Dersom du har kløe overalt i mere diffuse områder, styrker det muligheten for at hussopp. Sopp kan gi en slags allergisk reaksjon på kroppen. Undersøk litt hva det kan være, og kontakt huseier! Evt flytt! Dette er kummerlige boforhold, og ikke i en stand man burde leie ut noe som helst! Anonymkode: 64ff1...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Det er ikke sopp, da? For veggdyr bør du som andre sier spesielt sjekke madrassen. Anonymkode: d41f9...7ef
AnonymBruker 42 Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Det "sukker-laget" på listen tipper jeg er edderkopp egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå