AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Jeg bare føler at jeg veldig ofte ser damer som jeg vil kategorisere som pen enn menn (kanskje dere foretrekker å kalle en mann for kjekk, men det går for det samme i mine øyne) og lurer på om det bare er meg eller om det faktisk er sånn at en større andel damer er pen enn menn og eventuelt hvorfor? Anonymkode: 4036c...211
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 kvinner bryr seg ikke om menn er pene, man må være godt likt av kompiser og ha penger Anonymkode: c3e48...0a9 2
VET Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Det får vi aldri vite siden folk sminker og opererer seg i hytt og pine. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Med all sminken den gjennomsnittelige kvinne smører utover ansiktet så er ikke det godt å si hva som befinner seg under der. Anonymkode: 40aca...296 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Skjønnhet er subjektivt. At du synes kvinner i større grad er penere enn menn betyr ikke at alle andre synes det samme. Anonymkode: 68c67...a30 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Jeg synes også det virker sånn. Kan jo ha noe med sminke osv som andre påpeker. Men går jeg og venninnene mine på et utested og speider etter noen attraktive menn så ser vi oftest bare et lite knippe, kanskje nesten ingen. Imens det renner over med pene damer. Anonymkode: 262fc...545 1
NO haters please Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Selvfølgelig er det flere pene kvinner enn menn, siden utseendet er det viktigste kvinner har. Jo penere dama er, jo flere goder får hun. Hun tiltrekker seg også høystatusmenn gjennom utseendet. Dessuten er det flere som bruker tid på utseende kontra menn, så derfor er det flere pene kvinner enn menn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: kvinner bryr seg ikke om menn er pene, man må være godt likt av kompiser og ha penger Anonymkode: c3e48...0a9 Kvinner bryr seg ikke om menn er pene, men han må ha humor og få henne til å le. Anonymkode: ab1f0...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det virker sånn. Kan jo ha noe med sminke osv som andre påpeker. Men går jeg og venninnene mine på et utested og speider etter noen attraktive menn så ser vi oftest bare et lite knippe, kanskje nesten ingen. Imens det renner over med pene damer. Anonymkode: 262fc...545 Har observert det samme, MEN: hadde du vasket av sminken på alle disse damene og dratt av løsvippene, evt i tillegg gitt alle tilbake sin naturlige hårfarge - da tror jeg vi hadde vært mer likestilt med gutta. Er jente og vet godt hvor magisk sminke er. Anonymkode: ab1f0...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Skrevet 8. august 2018 nei. kvinner kan bruke sminke, ikke menn Anonymkode: 02076...8db
Gjest hind Skrevet 8. august 2018 #11 Skrevet 8. august 2018 Ja, det vil jeg tro. Utseendet til partneren er jo mye viktigere for menn enn for kvinner, så evolusjonen ville gjort en dårlig jobb hvis den ikke skapte flere vakre kvinner enn menn.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #13 Skrevet 12. august 2018 På 8.8.2018 den 14.41, hind skrev: Ja, det vil jeg tro. Utseendet til partneren er jo mye viktigere for menn enn for kvinner, så evolusjonen ville gjort en dårlig jobb hvis den ikke skapte flere vakre kvinner enn menn. Det tror jeg ikke er riktig. Det er blitt vår kultur at kvinner pynter seg, tror ikke heller at kvinner bare sminker/pynter seg for menn. I dyreverden (diverse fugler spesielt , bavianer, hjortedyr med gevir etc) er det hannen som naturlig har den flotteste prakten (fargene, gevir osv) og de kjemper ofte om ganske grå og kjedelige hunner. Blant indianere og andre urbefolkninger og faraoer osv så sminket og pyntet mennene seg like mye og kanskje mer! Det er feil at utseende til menn ikke har noe å si ! Som kvinne så har jeg alltid brydd meg om utseendet til mennene jeg datet, herunder også min mann som jeg har stiftet familie med. Jeg tenkte på at slik kan mine fremtidige barn se ut og det liker jeg. Om en mann skulle pynte seg litt gjennom f. Eks stelle huden/litt såkalt mannesmknke etc så ville det ikke vært noe negativt for meg. Det ville indikere renslighet /hygiene Anonymkode: 55d55...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå