Gå til innhold

Happn, forsvinner de som x-er meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et spm angående datingappen Happn. Dersom jeg krysser ut folk altså x-er dem ut, vil jeg da forsvinne fra deres tidslinje/crossed paths with? Nå tenker jeg uavhengig om likes og hjerter er sendt. 

Og det samme motsatt, dersom noen fjerner meg/x-er meg ut/krysser meg bort fra sin tidslinje, vil jeg ikke lenger få de opp på min forside/tidslinje/crossed paths with? 

Noen som VET noe om dette? Eller noen som tror de vet hvordan det fungerer?

Anonymkode: 6dd10...d5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du x-er noen ut, vil du fremdeles være på deres lister. Men om du skulle støte på ham igjen, får verken du eller han det opp. Samme hos deg: du kan ikke se hvem som har x-et eller hjertet deg, eller bare hoppet over deg.

Jeg husker det var menn jeg ikke ville skulle se min profil i det hele tatt. Da blokkerte jeg dem. 

Anonymkode: 26ef0...d17

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om du bruker det lille krysset slik at dem fjernes fra din liste kan ikke du og de se deg igjen. Samme omvendt, du møter ikke lengre på dem som har x'et deg bort.

Anonymkode: 57108...122

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for begge deres svar. Men vet ikke om jeg ble så veldig mye klokere, for dere sier jo det motsatte... En ting at man ikke lengre krysser veg med vedkommende, men ab1 sier at man fortsatt står på feeden siden den første gangen man gikk forbi hverandre, mens ab2 sier at de fjernes fra feeden. Så jeg fortsatt ikke hva som stemmer nå. Men takk for hjelp til dere begge likevel altså! :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Når du x-er noen ut, så forsvinner du ikke fra den andres feed. 

Når noen x-er ut deg, forsvinner ikke mennene fra feeden din.

Men når den ene eller den andre har x-et noen ut, vil dere ikke «treffes» igjen senere.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du x-er noen ut, så forsvinner du ikke fra den andres feed. 

Når noen x-er ut deg, forsvinner ikke mennene fra feeden din.

Men når den ene eller den andre har x-et noen ut, vil dere ikke «treffes» igjen senere.. 

Supert, takk for oppklarende svar! :-) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...